فرید محبی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کمیته امداد استان با 92 مرکز درمانی در استان قرارداد دارد و مراکز خدمات متفاوتی را به مددجویان ارائه می‌دهند.
وی عنوان کرد: 21 میلیارد و 970 میلیون ریال برای کودکان کمتر از پنج سال دچار سوءتغذیه هزینه شد که در این راستا 2 هزار و 500 کودک کمتر از پنج سال با سرانه ماهیانه 748 هزار ریال با هماهنگی مراکز بهداشتی از این نهاد سبد غذایی دریافت کرده‌اند.
محبی بیان کرد: چهار میلیارد و 396 میلیون ریال در سرفصل ارتقاء شاخص‌های بهداشتی مددجویان نیز پرداخت شده است.
وی افزود: 20 میلیارد ریال در سرفصل بیمه خدمات درمانی مختص مددجویان شهری دارای کارت بیمه کمیته امداد در زمینه‌های مختلف پرداخت شد.
محبی اضافه کرد: 11 هزار و 717 نفر از مددجویان استان در شهرستان‌هایی با جمعیت بیش از 20 هزار نفر زندگی و از مزایای بیمه خدمات درمانی این نهاد استفاده می‌کنند.
وی گفت: برای حق بیمه 889 زن سرپرست خانوار و یک هزار و 425 نفر از مجریان طرح‌های اشتغال زایی، بیش از 27 میلیارد و 427 میلیون ریال به شعب تأمین اجتماعی پرداخت شده است.
مدیرکل کمیته امداد اظهار داشت: در سرفصل بیمه خدمات مکمل شامل پرداخت فرانشیز و خدمات ویژه درمانی، پاراکلنیک، بیماران زمین گیر و نگهداری در منزل بیش از 13 میلیارد و 157 میلیون ریال نیز هزینه شده است.
محبی اضافه کرد: هم اکنون 320 بیمار نگهداری در منزل، 119 بیمار خاص و 781 بیمار صعب‌العلاج از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند.
بیش از 32 هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان هستند.
خبرنگار: حسین خدمتی ** انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
7531/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.