به گزارش ایرنا فرماندار رفسنجان عصر دوشنبه در آیین بهره برداری از 135 طرح عمرانی، آموزش، پزشکی و کشاورزی این شهرستان گفت: این طرح ها شامل مرغداری، طرح آبیاری تحت فشار، مدرسه، سالن ورزشی، روشنایی معابر، آسفالت و جدولگذاری، مجموعه فوتبال ساحلی، داروخانه و چند طرح دیگر است.
حمید ملانوری افزود: طرح مرغداری واقع در روستای رضاآباد از توابع رفسنجان با 12 نفر اشتغالزایی و سرمایه 50 میلیارد ریال و با ظرفیت 70 هزار قطعه مرغ به بهره برداری رسید.
وی تصریح کرد: همچنین چهار طرح آسفالت، زیرسازی و جدولگذاری نیز در روستاهای بخش فرودس به بهره برداری رسید که در مجموع با 14 هزار متر جدول گذاری و 49 هزار متر مربع آسفالت با کمک دهیاری ها و بنیاد مسکن احداث شده است.
ملانوری افزود: میدان آیت الله هاشمی رفسنجانی و بلوار آیت الله خامنه ای نیز در اسماعیل آباد رفسنجان به بهره برداری رسید.
وی خاطرنشان کرد: افتتاح طرح آبیاری تحت فشار 200 هکتاری با اعتبار 40 میلیارد ریال و با استفاده از اعتبارات بخش دولتی و خصوصی از دیگر طرح هایی بود که در رفسنجان مورد بهره برداری قرار گرفت.
وی با اشاره به افتتاح سالن ورزشی با اعتبار 950 میلیون تومان و مساحت هزار و 100 متر مربع با همکاری اداره ورزش و جوانان استان کرمان اظهار کرد: طرح روشنایی معابر ورودی محمدآباد هراتی و همت آباد با اعتباری بالغ بر 40 میلیون تومان از طرح های افتتاحی امروز بود.
ملانوری بیان کرد: دبستان غیرانتفاعی ستارگان درخشان با کمک خیران احداث شده و نیز خانه هلال بخش فردوس شهر صفائیه با اعتبار 50 میلیون تومان افتتاح شد.
وی خاطرنشان کرد: داروخانه دکتر کریم زاده با اعتبار 150 میلیون تومان و نخستین مجموعه فوتبال ساحلی با هزار و 200 مترمکعب مساحت و اعتبار 100 میلیون تومان به بهره برداری رسید.
شهرستان رفسنجان با وسعتی بیش از هفت هزار کیلومتر مربع در 110 کیلومتری کرمان قرار دارد.
خبرنگار: مریم رضایی ** انتشار دهنده: نجمه حسنی*
7433/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.