رضا دادگرپور روز پنجشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل جدید سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری کرمان گفت: ظرفیت‌های کم‌نظیری در حوزه‌های مختلف این شهر وجود دارد که در صورت ورود جدی و موثر بخش خصوصی می تواند فضای عمومی کسب و کار در شهر و حتی استان کرمان را متحول کند.

وی اظهار داشت: شهر کرمان مرکز پهناورترین استان کشور است لذا تمامی این استان از رونق اقتصادی در شهر کرمان متاثر و منتفع خواهد شد.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری کرمان با اشاره فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه‌های شهری گفت: سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف شهری از جمله حوزه ساخت و ساز در بخش مسکونی و در زمینه احداث مجتمع های بزرگ تجاری و تفریحی،حوزه تبلیغات شهری به‌صورت عمده دارای حاشیه سود مناسب است و به همین جهت همیشه برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی جذاب بوده است.

وی افزود: ایجاد زمینه جلب مشارکت‌های مردمی و جذب سرمایه‌های بخش خصوصی ماموریت اصلی سازمان سرمایه گذاری شهرداری کرمان محسوب می‌شود که امیدواریم با تلاش و پیگیری مدیریت جدید این سازمان در این زمینه شاهد اقدامات موثری باشیم.

دادگرپور در بخش دیگری از سخنان خود از محمود ایرانمنش مدیرعامل سابق این سازمان بواسطه پیگیری ها و اقدامات صورت گرفته قدردانی  کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.