معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان کرمان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اجرای طرح نذر قربانی برای کمک به نیازمندان افزود: این پایگاه‌ها به‌صورت ثابت و سیار در شهرها، روستاها، مساجد و مراکز نیکوکاری استان راه‌اندازی می‌شوند.

مقداد حجت فرسنگی گفت: خیران نیز می‌توانند دام‌ها و گوشت نذری خود را به این پایگاه‌ها تحویل دهند تا در اولین فرصت بین نیازمندان توزیع شود و تمامی دفاتر و ادارات کمیته امداد سراسر استان کرمان در روز عید سعید قربان آماده جمع‌آوری نذورات مردم خیر و نیکوکار استان کرمان هستند.

وی با بیان اینکه این کمک‌ها به‌صورت هدفمند بین نیازمندان واقعی که از قبل شناسایی‌شده‌اند توزیع می‌شود تصریح کرد: این اقدام باهدف فرهنگ‌سازی کار خیر در جامعه اجرا می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان کرمان به روش‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در طرح نذر قربانی در استان کرمان اشاره کرد و گفت: مردم خیر استان کرمان می‌توانند از طریق شماره‌گیری کد #۰۳۴*۱*۸۸۷۷* ، واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۶۰ صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و یا از طریق مراجعه به دفاتر و پایگاه‌های کمیته امداد در سراسر استان کمک‌های خود را به دست نیازمندان واقعی برسانند.

حجت فرسنگی خاطرنشان کرد: مجموع نذورات قربانی مردم خیر و نیکوکار استان کرمان در سال گذشته ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بوده است.

۹۸۹۵ / ۵۰۵۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.