به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی روز دوشنبه در نشست شورای اداری استان کرمان افزود: در شرایط موجود حاکم بر کشور باید دل ها خیلی به هم نزدیک تر و صمیمیت بیشتر شود و فعلا زمان پرداختن به گرایش های جناحی نیست.
وی تصریح کرد: مدیر در هر رده و محدوده کاری که مسئولیتی به عهده گیرد باید متناسب با مسوولیتش 2 ویژگی اصلی یعنی قوی و کارآمد ظاهر شود و امانتداری را داشته باشد.
امام جمعه کرمان تاکید کرد: مدیران باید تلاش کنند در به کارگیری رده های مختلف زیرمجموعه این 2 شرط را به طور جدی رعایت کنند و در این صورت مدیر می تواند برای هر شرایط مجموعه خود را بسیج کرده و در اختیار بگذارد.
وی افزود: باید با صفا و صمیمیت دست به دست هم داده و به فضل خداوند به سلامت از خوابی که دشمن دیده عبور کنیم و انقلاب را به دست صاحب اصلی آن بسپاریم.
*جشن چهل سالگی انقلاب را باشکوه برگزار می کنیم
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان نیز گفت: در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی شعار برنامه های دشمن این است که نمی گذاریم مردم ایران چهل سالگی انقلاب را جشن بگیرند، اما باید برنامه ها را با قوام و قدرت برگزار و پایداری، ثبات و تداوم حرکت های انقلاب را باشکوه جشن بگیریم.
حمید ملانوری افزود: 18 مهر همایشی با حضور ائمه جمعه، فرمانداران، بخشداران، شهرداران و مدیران کل سراسر استان در راستای برنامه های گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.
وی تصریح کرد: باید ستادهای شهرستانی بزرگداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی با مسئولیت فرمانداری ها راه اندازی و در دهه فجر نمایشگاه عملکرد چهل ساله نظام برپا شود.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان تاکید کرد: عزل و نصب مدیران اجرایی شهرستان ها بر اساس قانون باید با هماهنگی و تایید فرماندار باشد.
وی اظهار داشت: در روزهای اخیر در استان در مسائلی از جمله سوخت، بانک قرض الحسنه و کامیون داران، کار با برنامه ریزی دقیق از آن سوی مرزها به داخل کشور پمپاژ می شد و برای مدیریت در این فضا باید به حرف ها، اطلاع رسانی ها و مداخلات توجه داشته باشیم.
ملانوری گفت: تا پایان آبان ماه تخصیص اعتبار پروژه های عمرانی دستگاه های اجرایی انجام شود و در غیر این صورت هر دستگاهی که بودجه نگرفته باشد، اعتبار را به دستگاه دیگری می دهیم.
7437/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.