به گزارش ایرنا، مژگان کرمی روز دوشنبه در نشست خبری که در باره حذف داربست و جایگزینی پایه های ثابت شهرداری در محل معاونت خدمات شهری شهرداری کرمانشاه برگزار شد، افزود: بعد از این از نصب هرگونه داربست اضافی به ویژه در مناسبت ها و ایام مذهبی جلوگیری می شود.
وی به برگزاری جلسه ای با حضور مدیران و کارشناسان تبلیغات اسلامی و شورای هیات های مذهبی اشاره کرد و افزود: این 2 ارگان از بالاترین سهم نصب داربست در ایام مناسبتی برخوردارند که در این جلسه این موضوع که حجم وسیع داربست ضد تبلیغ است، مورد پذیرش قرار گرفت.
کرمی با تاکید براینکه نصب بالای داربست با خسارت جانی و مالی همراه است، گفت: در مناطقی که بیشترین تقاضا برای نصب داربست وجود دارد قرار است از پایه های ثابت شهرداری استفاده شود که مدیریت آن برعهده شورای هیات های مذهبی خواهد بود.
مدیر زیباسازی شهرداری کرمانشاه اظهار داشت: علاوه بر 30 عدد پایه ثابت، 9 عدد پایه ثابت دیگر در هیات های شاخصی که از سوی سازمان تبلیغات و شورای هیات های مذهبی معرفی شده نصب می شود و اطلاع رسانی محلی نیز انجام خواهد شد.
وی با اشاره به ممنوعیت نصب داربست در سطح شهر، ادامه داد: 180 پایه ثابت متعلق به بخش خصوصی در سطح شهر وجود دارد که در مناسبت های خاص این پایه ها در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.
کرمی یادآور شد، آیین نامه ای برای ممنوعیت نصب بنرهایی با مضمونی همچون 'حلالم کن' و سایر جملات مشابه در شورای شهر تهیه شده که در صورت تصویب آن هم ممنوع می شود، چرا که دلیلی برای این کار وجود ندارد.
شهر کرمانشاه حدود یک میلیون نفر از جمعیت 2 میلیون نفری استان را در خود جا داده است.
7460/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.