حسین ویسمرادی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: برای اجرای این طرح ها 38 میلیارد و 670 میلیون ریال هزینه شده و زمینه اشتغال 27 نفر را نیز فراهم کرده است.
وی تصریح کرد: اجرای 15 طرح سیستم آبیاری تحت فشار در سطح 82 هکتار از اراضی شهرستان با پنج میلیارد و 914 میلیون ریال اعتبار و اشتغالزایی 24 نفر و بهره برداری از طرح پرورش میش داشتی 500 راسی روستای سردم با پنج میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار و اشتغالزایی سه نفر طرح های قابل افتتاح این شهرستان در بخش کشاورزی است.
فرماندار روانسر در ادامه از افتتاح گازرسانی به سه روستای جانجان، آهنگران و کلاه کبود بخش مرکزی با بهره مندی 103 خانوار و بیش از 380 نفر جمعیت با اعتباری بیش از 16 میلیارد ریال اعتبار خبر داد.
ویسمرادی همچنین به بهره برداری از طرح بهسازی و آسفالت راه روستایی گراب علیا در بخش مرکزی با اعتبار 2 میلیارد ریال، بهره برداری از ایستگاه آتش نشانی شهرک صنعتی روانسر با اعتبار 585 میلیون ریال و تحویل 2 واحد مسکونی به مددجویان زیرپوشش کمیته امداد در شهر روانسر و روستای شبانکاره بخش شاهو اشاره کرد.
فرماندار روانسر اظهار داشت: 44 پروژه عمران روستایی نیز در روستاهایی بخش های مرکزی و شاهو با اعتباری بیش از هشت میلیارد و 321 میلیون ریال مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
ویسمرادی همچنین از کلنگ زنی 21 طرح با 24 میلیارد و 380 میلیون ریال اعتبار خبر داد و گفت: این طرح ها شامل کلنگ زنی مرحله دوم اجرای طرح هادی روستای نهرابی با 2 میلیارد و 767 میلیون ریال اعتبار، کلنگ زنی طرح گلخانه تولید نشا با چهار میلیارد ریال اعتبار و اشتغالزایی چهار نفر در روستای زرین چقا، کلنگ زنی طرح کمپینگ گردشگری روستای شبانکاره با 14 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار و کلنگ زنی 18 طرح عمران روستایی با سه میلیارد و 113 میلیون ریال اعتبار می شود.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.
8066/7455خبرنگار:یوسف فتاحی انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.