به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ عنایت فلاحی در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه این هفته قصرشیرین در جمع نمازگزاران افزود: نیروهای انتظامی به عنوان سربازان ولایت با تلاش شبانه روزی حافظ امنیت مردم هستند و برای تحقق این مهم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی کنند.
وی اظهارداشت: در 6 ماه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال ماقبل آن تصادف های خسارتی در شهرستان قصرشیرین 25 ، جرحی 23 و فوتی 80 درصد کاهش داشته است.
وی بیان کرد: کشفیات مواد مخدر نیز در 6 ماه امسال در قصرشیرین در مقایسه با مدت سال ماقبل آن 15 درصد و دستگیری مجرمان نیز 80 درصد رشد داشته است.
وی ادامه داد: همچنین در این مدت 281 طرح ارتقای امنیت اجتماعی در قصرشیرین اجرا و 550 مورد تماس تلفنی مردم با سامانه 110 برقرار شد که این امر بیانگر هم افزایی مردم با پلیس است.
فرمانده انتظامی قصرشیرین در بخش دیگری از سخنان خود از زائران اربعین حسینی خواست از عزیمت بدون گذرنامه و ویزا به سمت مرزها خودداری کنند.
سرهنگ فلاحی اظهار کرد: زائران اربعین حسینی در طول مسیر پیاده روی از پذیرش نذورات توسط افراد متفرقه خودداری و به موکب هایی که در طول مسیر جانمایی شده است، مراجعه کنند.
وی گفت: زائران اربعین حسینی برای عزیمت به عتبات عالیات باید به مرزهایی مراجعه کنند که در گذرنامه آنان مشخص شده است.
قصرشیرین با بیش از 27 هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه، با عراق 186 کیلومتر مرز دارد.
7079/8066 خبرنگار:فرزین مدرسی **انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.