به گزارش خبرنگار ایرنا، پیکر پاک شهید بیگی نیا پس از اقامه نماز میت توسط آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با حضور مردم و همرزمانش از مقابل مسجد جامع تا میدان آزادی این شهر تشییع شد.
فرمانده قرارگاه منطقه ای ارتش در غرب کشور در حاشیه این مراسم در گفت و گو با ایرنا گفت: شهید بیگی ‌نیا از پرسنل فنی پایگاه یکم هوانیروز کرمانشاه بود که روز پنجشنبه هفته گذشته در حادثه سقوط بالگرد در ارومیه به درجه رفیع شهادت نایل آمد.
امیر فرهاد آریانفر با بیان اینکه پایگاه یکم هوانیروز قرارگاهی را در شمالغرب کشور به منظور پشتیبانی عملیات های سپاه راه اندازی ‌کرده است، اظهار داشت: این ‌شهید هوانیروز در عملیاتی که به منظور پشتیبانی از نیروهای قرارگاه حمزه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پرواز در آمده بود، دچار حادثه شد.
پیکر مطهر بیگی نیا بعد از آیین تشییع در کرمانشاه برای خاکسپاری به زادگاهش شهرستان هرسین انتقال یافت.
در این مراسم همچنین امیر هوشنگ قربانی فرمانده هوانیروز کشور، سردار محمدنظرعظیمی فرمانده قرارگاه نجف اشرف سپاه، سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه، فصل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه، علی شمشیری دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان حضور داشتند.
استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت بیش از 9 هزار و 800 شهید تقدیم انقلاب و اسلام کرده است.
7445/8066 خبرنگار:سامان رحمتیان ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.