هوشنگ‌ بازوند روز سه شنبه در نشست ستاد مدیریت کرونا که در محل دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار شد، اظهارداشت: مشارکت مردم کرمانشاه در انجام اقدامات پیشگیرانه بسیار مناسب است.
وی افزود: از همه پزشکان و پرستاران ایثارگر و پرتلاش که در صف اول مبارزه با کرونا قرار دارند صمیمانه سپاسگزارم و از مدیریت و معاونین دانشگاه علوم پزشکی به لحاظ اندیشیدن تمهیدات لازم و اقدامات موثر در مقابله با کرونا ویروس قدردانی می کنم.
بازوند ادامه داد: از مردم استان کرمانشاه که اهمیت و ضرورت موضوع را درک کرده اند و همه با هم، همراه و همدل با تمام امکانات در حال انجام اقدامات پیشگیرانه و رعایت بهداشت فردی هستند، تشکر می کنم.
استاندار کرمانشاه یادآور شد: به یقین مشارکت مردمی سبب شده که امروز وضعیت پیشگیری در استان کرمانشاه از دیگر استانها مناسب تر است.
بازوند تاکید ‌کرد: همه دستگاه های اجرایی موظف هستند از تمامی امکانات و ظرفیت های موجود برای کمک به دانشگاه علوم پزشکی استفاده کنند.
وضعیت مناسبی داریم

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز در این نشست گفت: با توجه به انجام اقدامات پیشگیرانه و مشارکت بسیار مطلوب مردم خوشبختانه هم اکنون به لحاظ آماری جزء استان‌های هستیم که در شرایط مناسبی قرار داریم.

دکتر محمودرضا مرادی عنوان کرد: به مردم توصیه می کنیم در خانه بمانید و بهترین راهکار برای مراقبت است.
وی افزود: پیش بینی امکانات لازم برای ارایه خدمات در این بحران برای خدمتگزاری به بیماران احتمالی انجام شده است و برای مدیریت این بحران نیازمند همراهی بیشتر مردم در رعایت بهداشت فردی و انجام اقدامات پیشگیرانه هستیم.
رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه یادآور شد: حضور فعال و مدیریت استاندار کرمانشاه در تمامی مراحل این بحران و همراهی همه دستگاه های اجرایی سبب شده امروز امکان خدمت رسانی به مردم تسهیل و میسر شود و پیش بینی های لازم هم انجام شده است.
تمام ظرفیت های کرمانشاه پای کار است
معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار کرمانشاه نیز در این نشست تاکید کرد: برای تأمین اقلام بهداشتی و امکانات لازم برای انجام اقدامات پیشگیرانه کلیه ظرفیت های استان را پای کار آورده ایم.
محمدابراهیم الهی تبار افزود: برای افزایش سطح تولید باید تلاش شود که موانع تولیدکنندگان مواد بهداشتی رفع و برداشته و شبکه توزیع نیز ساماندهی شود.
مطالبات عمومی را در نظر داشته باشیم
دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه هم در این نشست تاکید کرد: مطالبات عمومی مردم را باید مدنظر داشته باشیم و برای تأمین به موقع اقلام بهداشتی با همکاری نهادهای ذی ربط تدبیر لازم اندیشیده شود.
محمدحسین صادقی افزود: همکاری و مشارکت مردم و تلاش های اصحاب رسانه برای آموزش و انجام اقدامات پیشگیرانه به منظور مقابله با کرونا بسیار مناسب داریم و توقع داریم این رفتار به صورت مستمر با رویکرد پیشگیرانه ادامه یابد.
وی عنوان کرد مردم در انجام آیین ها با توجه به اهمیت و ضرورت موضوع همراهی لازم را برای پیشگیری داشته باشند.
در استان کرمانشاه تاکنون ۶ نفر به بیماری کرونا مبتلا که یک نفر آنها جان باخته است، در کشور نیز یک هزار و ۵۰۱ نفر به آن مبتلا و ۶۶ نفر جان خود را از دست داده اند. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.