به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: متقاضیانی که شرایط لازم از جمله حداقل سن 18 سال، سکونت در استان محل ثبت نام، شاغل نبودن و تحت پوشش بیمه بیکاری نبودن را دارند می توانند در سامانه www.inhb.ir ثبت نام کنند.
جلال قلعه شاخانی افزود: در این فراخوان از متقاضیان راه‌اندازی مشاعل خانگی خواسته شده که با اطلاع از مشاغل مورد نیاز در استان مربوطه و اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی برای ثبت نام اقدام کنند.
وی اضافه کرد: بر این اساس همه متقاضیان پس از احراز شرایط؛ لازم است در کلاس های آموزشی، مهارتی مورد نظر و مشاوره ای شرکت کنند.
قلعه شاخانی یادآور شد: در صورت نیاز به اخذ تسهیلات برابر مقررات و ضوابط مربوطه پس از تایید گذراندن دوره های آموزشی و مشاوره ایی و تایید مراجع ذیربط اقدام خواهد شد.
وی تاکید کرد: افرادی که دارای مدارک مهارتی معتبر و مورد تایید از نظر مجریان طرح باشند ممکن است از کلاس های آموزشی مهارتی معاف شوند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: طرح ملی الگوی جدید توسعه مشاغل خانگی از جمله طرح های اشتغال حمایتی ذیل برنامه اشتغال فراگیر است که توسط جهاد دانشگاهی و با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اجرا می شود.
به گزارش ایرنا، الگوی جدید توسعه مشاغل خانگی توسط جهاد دانشگاهی با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با هدف استاندار‌د سازی‏ محصولات، ایجاد برند ملی و فروش و اتصال به بازار محصولات خانگی در هشت استان‌ از جمله کردستان به صورت پایلوت در حال اجرا است.
6108/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.