به گزارش روز یکشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، بهمن مرادنیا در احکام خود خواستار تعامل سازنده این مدیران با اداره و نهادهای استان و خبرنگاران و اصحاب رسانه با بهره گیری از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در راستای سیاست های رئیس جمهوری و دولت تدبیر و امید شده است.
در حکم استاندار کردستان خطاب به علی مفاخری آمده است: با عنایت به تعهد و تجربیات ارزنده جناب‌عالی به موجب این ابلاغ شما را به عنوان مدیرکل دفتر استاندار منصوب می‌کنم.
با اتکال به خداوند منان، ضمن بهره‌مندی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و سیاست‌های رئیس جمهور محترم و دولت تدبیر و امید با ایجاد هماهنگی بین مجموعه استانداری و تعامل سازنده با دیگر ادارات و نهادهای استان، با حفظ کرامت مراجعین محترم به ویژه اندیشمندان، هنرمندان و نخبگان جامعه و تلاش لازم برای حل مشکلات ایشان، موفق باشید.
پیگیری، ساماندهی و تسهیل در روند انجام سریع و دقیق کلیه امور مربوط به دفتر استاندار، برقراری ارتباط و تعامل پویا و کارآمد با وزارتی ستاد وزارت کشور و برنامه ریزی و پیگیری برگزاری منظم و به موقع جلسات مصرخ در قوانین موضوعه و نیز آماده سازی مطالب و اطلاعات مورد نیاز از جمله وظایف مدیر کل دفتر استاندار است.
**
استاندار کردستان در حکم انتصاب هیرش رضایی آورده است: با عنایت به تعهد و تجربیات ارزنده جناب عالی، به موجب این ابلاغ شما را به عنوان مدیر کل روابط عمومی استانداری منصوب می کنم.
مقتضی است ضمن مبنا قراردادن رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و سیاست های رییس جمهور محترم و دولت تدبیر و امید، با تعامل سازنده و متقابل با خبرنگاران، دست‌اندرکاران و صاحبان رسانه‌های جمعی در انعکاس صادقانه و مفید اخبار و اطلاعات جهت آگاهی بخشی به جامعه و مردم شریف استان موفق باشید.
ارتباط موثر و مستمر با ائمه جمعه و جماعات و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی بمنظور کسب نظرات مشورتی در رابطه با مسائل مختلف استان و همچنین مشکلات مبتلا به مردم در حوزه انتخابیه و انعکاس آن به مقامات اجرایی استان، همکاری با رسانه های جمعی در انعکاس عملکرد استانداری ، پاسخگویی به هرگونه ابهام در دستگاه مربوط و نظارت بر هر گونه انتشار جوابیه به رسانه ها و هماهنگی ، سازماندهی و مدیریت ارتباطات رسانه ای پایگاه اطلاع رسانی استانداری با استفاده از ابزار نوین فناوری اطلاعات و افکار سنجی عمومی و دستگاهی از جمله وظایف مدیرکل روابط عمومی استانداری است.
علی مفاخری هم اکنون فرماندار شهرستان سروآباد است و هیرش رضایی نیز پیشتر معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان بود.
دریافت و تنظیم: حسن حسین زاده ** انتشار: مجید سلیمانی
3034/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.