مهدی نامدار روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نهمین المپیاد دانش آموزی علوم و فناوری نانو در سه مرحله برگزار می شود که مرحله اول آن هفتم اردیبهشت ماه سال آینده بصورت همزمان در سراسر کشور خواهد بود.
وی با بیان اینکه مرحله دوم این المپیاد در قالب یک آزمون کتبی متمرکز در تهران و با حضور 300 نفر برگزیده مرحله اول، تیرماه 97 برگزار می شود ادامه داد: مرحله سوم نیز با حضور 30 برگزیده کشوری به صورت یک اردوی علمی، آموزشی و رقابتی دهه اول شهریور ماه 97 برگزار خواهد شد.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان با اشاره به اینکه ثبت نام دانش آموزان باید فقط به صورت گروهی و از طریق پژوهش سرای دانش آموزی انجام می شود، گفت: دانش آموزان پایه نهم، دهم، یازدهم و پیش دانشگاهی مجاز به شرکت در این المپیاد هستند.
به گفته وی هزینه ثبت نام دانش آموزان به صورت گروهی 220 هزار ریال است که از این مبلغ 20 هزار ریال برای ثبت نام اینترنتی، بسته های آموزشی و کارگاه های آموزشی نانو است و مابقی به حساب دبیرخانه کشوری المپیاد واریز می شود.
متقاضیان حضور در نهمین المپیاد نانو که به همت ستاد توسعه فناوری نانو برگزار می‌شود تا 15 بهمن ماه جاری فرصت دارند با مراجعه به سایت باشگاه نانو نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.
ثبت نام در نهمین المپیاد علوم و فناوری نانو، به 2 روش انفرادی و گروهی (از طریق نهادهای ترویجی) تا 15 بهمن 96 انجام می‌شود.
در سال تحصیلی جاری 285 هزار دانش آموز کردستانی در سه هزار و 700 مدرسه شهری و روستایی در قالب 12 هزار کلاس درس مشغول به تحصیل هستند.
خبرنگار: افسانه گلباغی**انتشار: امید بهمنی
7348/6108
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.