به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از بانه، محمد فلاحی با اشاره به آثار و ره آوردهای مثبت و ماندگار جشنواره داستان نویسان بانه از گذشته تاکنون، برگزاری این جشنواره ادبی را رویدادی فاخر و مهم در زمینه توسعه فرهنگی در منطقه و معرفی آثار نویسندگان و چهره های برجسته ادبی در سطوح ملی و بین المللی ذکر کرد.
وی همچنین تصریح کرد: «در جشنواره امسال تلاش خواهیم کرد تا دبیرخانه جشنواره داستان نویسان بانه را دائمی و حضور چهره های مهم ادبی و معرفی استعدادهای برجسته عرصه داستان نویسی را در بانه، همیشگی و نهادینه کنیم».
فرماندار بانه در ادامه از ادارات و نهادهای فرهنگی و اعضای انجمن های ادبی این شهرستان خواست به منظور تسریع در فراهم نمودن زمینه های اجرایی و تدارکات لازم، کمیته های تخصصی و فرعی را در اسرع وقت تشکیل و ضمن دعوت از معتمدین، فعالان فرهنگی و تشکل های ادبی، برای برگزاری هرچه بهتر این جشنواره برنامه ریزی دقیقی داشته باشند.
حمید رضا خوشبخت، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بانه هم گفت: «هیأت داوران بازخوانی جشنواره از میان 1068 اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره یازدهم داستان بانه، امسال 125 اثر در زمینه های داستان کوتاه، مقاله و کودک و نوجوان، به دو زبان کردی و فارسی را جهت خوانش در بخش مسابقه این جشنواره انتخاب نموده اند».

 

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 763534
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.