سردار علی آزادی روز دوشنبه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید انتظامی دیواندره ضمن تبریک هفته وحدت و سالروز ولادت پیامبر اسلام (ص) اظهار داشت: هفته وحدت خاری بسیار بزرگ بر چشم دشمنان نظام است چون هرچقدر مردم با هم وحدت و برادری داشته باشند، پیروزی در مقابل دشمن حتمی است.

وی  با بیان اینکه وحدت برادران اهل تسنن و تشیع در ایران اسلامی بلای جان دشمنان و مایوس شدن آنان است، افزود: بواسطه این وحدت و برادری ۴۰ سال از عمر پر برکت نظام اسلامی برغم همه تهدیدات و تحریم های ظالمانه دشمن گدشت و هیچ تهدیدی به امنیت کشور خدشه وارد نکرده است.

فرمانده انتظامی استان کردستان اضافه کرد: بسیاری از کشورها بخصوص برخی همسایگان ما بدلیل نداشتن رهبری واحد و نبود وحدت میان مردم به محلب برای آشوب و اعتراضات خیابانی تبدیل شده اند که اینها باید مردم و نظام ایران اسلامی را در همه زمینه ها سرمشق و الگوی خود قرار دهند.

سردار آزادی ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای کردستان یادآور شد: این استان با تقدیم ۵۴۰۰ شهید بومی و ۱۸ هزار شهید مهاجر در دوران دفاع مقدس درخت تنومند نظام را آبیاری کرده و ثبات و آرامش را در این منطقه استحکام بخشیده است.

در این مراسم، ضمن تقدیر از زحمات سرهنگ حمید رضایی، سرهنگ عباس عبدی به ع نوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان دیواندره معرفی شد.

شهرستان دیواندره با جمعیت ۸۰ هزار نفری در ۹۵ کیلومتری سنندج مرکز کردستان قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.