هوشنگ مصطفوی روز چهارشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش برف در ۲۴ ساعت گذشته منجر به کولاک شدید و بهمن در محورهای ارتباطی شهرستان شد، به طوری که تمامی گردنه‌ها و راههای ارتباطی روستایی مسدود شد و در گردنه چری در چند مقطع ریزش بهمن رخ داده است.

وی ادامه داد: با وجود اینکه صبح روز چهارشنبه گردنه چری، شاه‌منصوری و تاراز با همت راهداران بازگشایی شد اما از آنجا که کولاک شدید برف وجود دارد، هرچند ساعت یک بار این محورها مسدود می‌شود و باید دوباره برف‌روبی شود.

مصطفوی تصریح کرد: همچنین راه‌های روستایی شهرستان نیز مسدود است و راهداران پس از بازگشایی محورهای اصلی و فرعی اقدام به بازگشایی این محورها می‌کنند.

وی با بیان اینکه کولاک برف تا روز جمعه در محورهای ارتباطی این شهرستان ادامه دارد، به مسافران توصیه کرد تا از سفرهای غیرضروری به این شهرستان خودداری کنند و چنانچه بنا بر ضرورت به این شهرستان سفر می‌کنند خودروهای خود را مجهز به زنجیرچرخ کنند و وسایل گرمایشی به همراه داشته باشند.

فرماندار شهرستان کوهرنگ با اشاره به امدادرسانی به مسافران گرفتار در برف در گردنه چری، خاطرنشان کرد: از تردد این مسافران از گردنه جلوگیری شد و این مسافران در روستاهای اطراف اسکان داده شدند.

به گزارش ایرنا،هم‌اینک ۷ گروه راهداری، ۴ گروه هلال احمر و ۳ گروه شهرداری در مناطق مختلف شهرستان کوهرنگ در بازگشایی محورهای ارتباطی و امدادرسانی به مردم فعال هستند.

شهرستان کوهرنگ از مناطق برف‌گیر استان چهارمحال و بختیاری در ۹۰ کیلومتری مرکز این استان قرار دارد.

هم اینک ارتفاع برف در ایستگاه چلگرد به ۸۳ سانتی‌متر و در ارتفاعات این شهرستان به بیش از یک متر می‌رسد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.