هجدهمین دوره بازی های آسیایی-جاکارتا ۲۰۱۸/

صحبت های الهه احمدی بعد از ناکامی در بازی های آسیایی

پرچمدار ایران در بازی‌های آسیایی گفت: مشکل من این بود که استارت بدی داشتم و علتش این است که خیلی وقت بود فینال بادی تیر نزده بودم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار اعزامی جی پلاس به اندونزی؛  الهه احمدی ملی پوش تفنگ ایران پس از فینال تفنگ بادی ۱۰ متر و کسب عنوان هفتمی گفت: فشار زیاد بود، رقیبان جدی و سرسختی هم داشتیم. رکوردهای فوق العاده ای در دور مقدماتی بود.

وی ادامه داد:خدا را شکر هم من و هم آرمینا توانستیم جزو ۸ نفر باشیم اما در فینال

آنها شانس بالاتری از ما داشتند چون در وردکاپ های گذشته سه نفر اول جزو فینالیست ها بودند و در واقع فینال را تمرین کرده بودند.

احمدی افزود: مشکل من این بود که استارت بدی داشتم و علتش این است که خیلی وقت بود فینال بادی تیر نزده بودم و در فینال بادی اگر یک تیر را خراب کنی جای جبران خیلی کم است. تلاش خودم را کردم اما نشد امیدوارم در سه وضعیت بازهم خدا کمکم کند. آمادگی ام برای سه وضعیت خوب است امیدوارم آنجا هم موفق بشویم.

احمدی درباره آرمینا صادقیان گفت: آرمینا یکی از پدیده های ایران در تیراندازی و یک نابغه است.او در حال حاضر ۱۶سال دارد و شانس زیادی در بازی‌های آسیایی برای گرفتن مدال پیش رو دارد. او به مدال خیلی نزدیک بود اما فشار و استرس زیادی داشت با این که استارت عالی داشت ولی با چند دهم نتوانست جزو مدالیست ها شود شاید دلیلش کمبود تجربه بود که قطعا با مسابقاتی که حضور پیدا می کند تجربه اش هم بالا می رود و در آینده نزدیک یکی از قدرت های بزرگ تیراندازی می شود.

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید