به گزارش ایرنا، سیدحسن قاضی زاده هاشمی روز پنجشنبه در جریان بازدید از روند اجرای طرح بیمارستان 82 تخت خوابی آیت الله بهاری شهرستان بهار، بیان کرد: هدف از سفر به همدان علاوه بر حضور در کنگره بزرگداشت شهدای وزارت بهداشت، بررسی وضعیت طرح های حوزه بهداشت و درمان همدان و رفع کاستی ها است.
وی افزود: بازدیدهایی از بیمارستان امام حسن (ع) فامنین و آیت الله بهاری شهرستان بهار صورت گرفت و دستورات لازم برای رفع نیازها صادر شد.
به گزارش ایرنا، عملیات اجرایی بیمارستان آیت الله بهاری از سال 90 در زمینی به مساحت 15 هزار متر مربع و با زیربنای هشت هزار و300 متر مربع در چهار طبقه آغاز شده است.
برای اجرای این طرح تاکنون 310 میلیارد ریال هزینه شده و تکمیل و تجهیز این بیمارستان نیازمند تخصیص 50میلیارد ریال دیگر است.
بیمارستان آیت الله بهاری شامل بخش هایی نظیر درمانگاه تخصصی، اورژانس، نوزادان و کودکان، زنان و زایمان، جراحی، دیالیز و مراقبت های ویژه است.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ادامه سفر خود به استان همدان از روند اجرای مرکز جامع خدمات سلامت شهری و روستایی بهار که 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، بازدید کرد.
به گزارش ایرنا، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در روز نخست سفر 2 روزه خود به استان همدان در شهرستان فامنین و در جمع نمایندگان و مسئولان استان همدان حضور یافت و امروز صبح با حضور در شهرستان بهار با خانواده شهید 'میلاد مصطفوی' دیدار و از مرکز جامع سلامت آیت الله بهاری این شهر بازدید کرد.
با پیشنهاد وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از سال 93 برگزاری کنگره کشوری گرامیداشت روز شهید در دستور کار قرار گرفت و این آیین سال های 93 و 94 در وزارتخانه برگزار شد.
در سال 95 دانشگاه علوم پزشکی یزد میزبان برگزاری این کنگره بود که با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این استان برگزار شد.
امسال نیز با پیشنهاد و اعلام آمادگی رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان، میزبانی این کنگره کشوری از سوی وزارتخانه به این دانشگاه واگذار شده است.
7526/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.