مصطفی آزادبخت ظهر یکشنبه در جلسه مشترک فرمانداران، آموزش و پرورش، دانشگاه علوم پزشکی و کمیته امداد امام خمینی (ره) با موضوع پویش اکرام ایتام و محسنین افزود: دشمن به خیال خام خود فکر می‌کند با به شهادت رساندن سپهبد قاسم سلیمانی به اهداف شوم خود می‌رسد.

وی اضافه کرد: آمریکا گروه‌های آدم کشی همچون داعش را ایجاد کرد و همه می‌دانند داعش و ترامپ دو روی یک سکه هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان اظهار داشت: ایران عزیز اسلامی با نقش آفرینی و هدایت رهبر معظم انقلاب سربازان پاک را پرورش و به منطقه اعزام کرد و به فرماندهی خوب حاج قاسم سلیمانی در برابر داعش پیروز بودیم.

آزادبخت عنوان کرد: خون این شهید بزرگوار زمینه ای را فراهم می‌کند تا هرچه سریع‌تر زمینه نابودی استکبار فراهم شود.

وی اضافه کرد: استقبال و شور مردم عراق و همچنین مردم اهواز در تشییع پیکر این شهید بزرگوار وصف نشدنی است و نمی‌توان عظمت این استقبال را تشریح و توضیح کند.

آزاد بخت ادامه داد: خون سپهبد ما کاری کرد کارستان؛ شهید سلیمانی رسالت خود را با بهتربن شکل انجام داد و وارثان آن شهید بزرگوار باید راه ایشان را ادامه دهند.

وی با بیان اینکه از این به بعد رسالت بسیار سنگینی بر دوش ماست افزود: خیلی از مردم ایران آماده هستند تا با عملیات شهادت طلبانه انتقام این شهید را بگیرند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان اظهار داشت: این سپهبد شهید راه را هموار کرد؛ ایشان اگر این جایگاه را به دست آورد حاصل پیروی از جهاد اکبر بود.

وی افزود: اگر می‌خواهیم راه سردار دلها را ادامه دهیم باید با گذشت از منیت‌ها و از خودگذشتگی ها به میهن اسلامی خدمت کنیم.

آزادبخت تاکید کرد: دشمن دنبال این است تا به هرشکل ممکن مردم را نا امید کند اما امیدواری مردم می‌تواند نقشه دشمن را خنثی کند.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد امام خمینی(ره) به عنوان متولی اکرام ایتام و محسنین وظیفه خود را انجام داده است، عنوان کرد: کسانی می‌توانند به جامعه کمک کنند که از خواسته‌های خود گذشت کنند.

آزادبخت با تاکید بر اینکه حوصله و صبر لازمه حکومت اسلامی است، بیان کرد: فرمانداران باید تا پایان سال اولویت را با پویش اکرام ایتام و محسنین بگذارند.

وی ادامه داد: این طرح با دقت مطالعه و بر اساس برنامه آن به خوبی اجرا شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: عمر مسوولیتی کوتاه است و زود می‌گذرد اما خوشا به حال آن‌ها که کاری کردند که نام آن‌ها ماندگار است.

آزاد بخت با اشاره به اینکه نگاه عقیدتی ما به کارها بسیاری از مشکلات را حل می‌کند، اظهار داشت: ما به عنوان مدیر و زمینه ساز اگر گام را محکم برداریم دو برابر اهداف به نتیجه می‌رسیم.

مدیرکل آموزش و پرورش همدان نیز گفت: آموزش و پرورش با تمام توان از طرح پویش اکرام ایتام و محسنین حمایت می‌کند.

محمد پورداود افزود: تفاهم نامه سه جانبه استانداری، آموزش و پرورش و کمیته امداد امام خمینی (ره)  منعقد شده است و در آموزش و پرورش اجرا می‌شود.

وی اظهار داشت: مدیران مناطق آموزش و پرورش یک نفر را به عنوان رابط برای انجام این طرح انتخاب کنند.

پورداود با اشاره به اینکه مدیران مدارس خوب می‌توانند این طرح را اجرا کنند، افزود: ۲ هزار و ۵۵۸ مدرسه داریم که می‌توانند این طرح را به بهترین شکل اجرا کنند.

وی تاکید کرد: مدیران مدارس این کار را همچون سند تحول بنیادین در نقطه مقدم این طرح را اجرایی کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.