حمید زنداسرار روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در هفته پایانی دور گروهی لیگ دسته یک باشگاه های کشور، تیم ووشو ملایر با نتیجه 10 بر سه مقابل تیم نشتارود مازندران و تساوی هفت بر هفت مقابل تیم ووشو اصفهان، با 20 امتیاز به مرحله نیمه نهایی رسید.
وی افزود: تیم ووشو ملایر 22 و 23 اسفندماه جاری ابتدا به مصاف تیم دوم گروه 2، شینگ یی چوان شهید چمران می رود که در صورت پیروزی به فینال این مسابقات راه پیدا می کند.
سرمربی تیم ووشو ملایر گفت: در صورت راهیابی تیم ووشو ملایر، ووشوکاران ما در مقابل یکی از تیم های هیات ووشو تهران یا هیات ووشو اصفهان صف آرایی می کند.
زنداسرار با بیان اینکه تیم ووشو ملایر جزو چهار تیم برتر لیگ دسته یک باشگاه های کشور است ادامه داد: ووشوکاران ملایری مقتدرانه با 6 برد و 2 تساوی بدون شکست در این مسابقات حضور پیدا کردند.
به گزارش ایرنا، در این مسابقات تیم ووشو ملایر در گروه نخست با تیم های اصفهان، قزوین، ملایر، نشتارود مازندران و شهرداری قروه هم گروه بود.
مسابقات لیگ دسته یک باشگاه های کشور به صورت متمرکز در مجموعه ورزشی آزادی، آکادمی ووشو برگزار شد که مرحله نیمه نهایی و نهایی این مسابقات 22 و 23 اسفندماه سال جاری برگزار می شود.
7528/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.