عباس صوفی روز جمعه در بازدید از لیگ فوتسال محلات همدان در جمع ورزشکاران اظهار داشت: ترویج ورزش در ابعاد همگانی و عمومی در بین خانواده های همدانی را به عنوان یکی از مهمترین برنامه های مدیریت شهری لحاظ کرده ایم و برهمین اساس از برگزاری مسابقاتی که مخاطبان پرشماری دارد، استقبال می کنیم.
وی با تمجید از دست اندرکاران اجرایی مسابقات مختلف ورزشی محلات به ویژه فوتبال و فوتسال گفت: حضور پرشمار تیم های محله ای در این مسابقات نشان از علاقه مندی جوانان به ورزش دارد.
صوفی بیان کرد: ورزش کم هزینه ترین راه برای ارتقا سطح سلامت و نشاط اجتماعی است و مدیریت شهری توجه جدی به این بخش دارد.
شهردار همدان خاطرنشان کرد: ورزش محلات همدان از جایگاه بسیار ویژه در سطح کشور برخوردار است و می طلبد نسبت به انعکاس این رویداد مهم، رسانه ها نیز نقش آفرین باشند.
وی افزود: برای ورزش محلات همه ساله بودجه مشخص و مناسبی را اختصاص می دهیم و خوشبختانه اعضای شورای اسلامی شهر همدان نیز رویکرد مثبت و حمایتی در این بخش دارند.
صوفی یادآور شد: اهمیت توسعه ورزش محلات باعث شده تا مسابقات در یک منطقه متمرکز نشود و به صورت چرخشی شاهد برگزاری رقابت های مختلف باشیم.
وی مشارکت خانواده ها در توسعه ورزش محلات را خواستار شد و افزود: در هر 2 بخش بانوان و آقایان نسبت به توسعه ورزش در سطح شهر تلاش و برنامه ریزی منسجم داریم.
رییس کمیته فوتبال محلات همدان نیز این بازدید گفت: رقابت های لیگ فوتسال محلات با حضور 32 تیم و براساس تقویم جام جهانی برنامه ریزی و به اجرا گذاشته شده است.
سعید پناه آبادی افزود: تمامی عوامل اجرایی مسابقات بدون چشم داشت فعالیت می کنند و هدف ما ترویج ورزش در بین جوانان در فضای رقابتی پرنشاط و سالم است.
وی اضافه کرد: خوشبختانه در راستای توسعه ورزش محلات شاهد حمایت همه جانبه اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری هستیم.
پناه آبادی بیان کرد: این حمایت همه جانبه اعضای کمیته فوتبال و فوتسال محلات را دلگرم تر از گذشته می کند.
هم اکنون بیش از چهار هزار فوتبالیست در سطح محلات همدان فعالیت دارند.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.