به گزارش ایرنا، حجت الاسلام رضا جوکار در خطبه های نمازجمعه این هفته قشم افزود: مردم نباید باید به شایعه توجه کنند بلکه در برخورد با آن به نحو مثبت و به نفع برادران ایمانی خود قضاوت کرده و بدین گونه با آن مبارزه کنند.
وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم ادامه داد: توجه نکردن به شبهات دشمن از نشانه های تقواست و روحیه ایمان باعث جلوگیری از شایعه پردازی می شود و مومنان در این مسائل همواره حادثه ها را به نفع مسلمانان حمل به خیر می کنند.
جوکار در ادامه سخنان خود تصریح کرد: هدف و آرزوی تمام انبیا و ائمه الهی تشکیل حکومتی مانند انقلاب اسلامی بود که موفق نشدند و این توفیق نصیب ملت ایران شد.
وی افزود: این مردم در عصر غیبت امام زمان(عج) این حکومت را تشکیل دادند که دنیا با این انقلاب بیدار شد و به جنگ ظالمان و ستمکاران رفت.
امام جمعه قشم با مقایسه رژیم پهلوی با حکومت جمهوری اسلامی گفت: از نظر ساختار، رژیم پهلوی یک حکومت دیکتاتور و سرسپرده به خارجی ها بود و این در حالی است که جمهوری اسلامی نمونه یک حکومت مردمسالاری دینی است که تا کنون 37 انتخابات برگزار کرده است.
وی همچنین با مقایسه اقلام مختلف اقتصادی بین 2 رژیم افزود: برخلاف تبلیغات مسموم دشمن، وضعیت اقتصادی کشور نسبت به دوره پهلوی چه از نظر حقوق و چه از نظر قیمت ها بهتر شده است و اگرچه اقلام مختلف گران شده اما حقوق ها نیز بیشتر از آن افزایش پیدا کرده است.
جوکار ادامه داد: البته مشکلات، کمبودها و نارسایی ها در جامعه وجود دارد که باید مرتفع بشود و راه حل پیروزی در مشکلات اقتصادی، تحقق اقتصاد مقاومتی است.
وی اظهار کرد: برای تحقق اقتصاد مقاومتی نیز بخش خصوصی دولت باید زمینه لازم را برای حضور مردم فراهم کند تا مردم با سرمایه گذاری بتوانند در حوزه اقتصادی کشور تحول ایجاد کنند.
شهرستان قشم شامل جزیره های قشم، هرمز، هنگام و لارک با حدود 150 هزار نفر جمعیت در جنوب استان هرمزگان واقع است.
7500/7408
خبرنگار: حسین آزادمنجیری ** انتشار: محمد جهانگیریان
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.