با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مجتمع فرهنگی هنری رودکان در شهرستان رودان افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج فارس، رضا کمالی زرکانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در حاشیه برپایی این آیین گفت: مجتمع فرهنگی و هنری رودکان رودان با هزینه ۳5 میلیارد ریال و در زمینی به مساحت هزار مترمربع و زیربنای هزار و ۱۵۰ مترمربع ساخته شده است.

وی افزود: این مجتمع شامل بخش های نگارخانه، پلاتو تئاتر، کتابخانه و بخش‌های اداری و ۱۵۰ صندلی است که از سال ۸۷ عملیات آن آغاز شده و امسال با مشارکت مسکن و شهرسازی تکمیل شد.

همچنین پیش از این سید عباس صالحی  در دومین روز از سفر خود به استان هرمزگان، به شهر رودان که از آن به بهشت جنوب یاد می شود سفر و در بدو ورود با حضور در گلزار شهدای این شهر، نسبت به مقام والای شهیدان ادای احترام کرد.

نخستین برنامه سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به شهرستان رودان، افتتاح بلوار فرهنگ این شهر بود.

بلوار فرهنگ شهر رودان به طول بیش از یک کیلومتر با صرف اعتباری معادل یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال ساخته شده است

نشست صمیمی با اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه شهرستان های رودان، میناب، سیریک، جاسک و بشاگرد(شرق هرمزگان) و تجلیل از هنرمند شاخص رودانی از دیگر برنامه های این سفر است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز گذشته به منظور انعقاد تفاهم نامه توسعه فرهنگی هنرمزگان، اعطای حکم ریاست شورای فرهنگ عمومی به حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان، شرکت در نشست شورای فرهنگ عمومی استان، دیدار با اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان و افتتاح چندین پروژه مهم حوزه فرهنگ و هنر در غرب و شرق هرمزگان، وارد بندرعباس شد و امشب پس از پاسخگویی به اصحاب رسانه به عنوان نمایندگان افکار عمومی پیرامون دستاوردهای سفر، بندرعباس را به مقصد تهرات ترک خواهد کرد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.