به گزارش ایرنا، عبدالله پرتابیان عصر یکشنبه در نشست با اعضای این پنجره واحد سرمایه گذاری افزود: راه اندازی پنجره واحد سرمایه گذاری در جهت حمایت از سرمایه گذاران داخلی و خارجیف جذب سرمایه های داخلی و خارجی و همچنین تسهیل و سرعت بخشی در صدور مجوزهای اقتصادی صورت گرفته است.
وی بیان داشت: سرمایه گذاران می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی ...نسبت به ثبت درخواست و سرعت بخشی در روند سرمایه گذاری خود در شهرستان سیریک اقدام کنند.
فرماندار سیریک اظهارداشت: 13 اداره از جمله صنعت، معدن و تجارت، شیلات، جهاد کشاورزی، دامپزشکی، منابع طبیعی، محیط زیست، بنیاد مسکن، راهداری و حمل و نقل، برق، ورزش و جوانان، راهداری و حمل و نقل جاده ای ، نظام مهندسی و امور اراضی از اعضای اصلی پنجره واحد سرمایه گذاری سیریک هستند.
پرتابیان اضافه کرد: با تشکیل این پنجره در جهت جذب سرمایه گذاران و دعوت از آن ها و بررسی درخواست های سرمایه گذاران و انجام امورات اداری با هدف تسهیل و سرعت بخشی در امر سرمایه گذاری به صورت متمرکز و فعال اقدامات بسیار موثری صورت خواهد گرفت.
وی گفت: شهرستان سیریک به واسطه برخورداری از پیشینه تاریخی طولانی تجارت و دریانوردی و وجود ظرفیت های متنوع در زمینه اقتصادی در بخش های دریا محور، صنایع تبدیلی شیلات و کشاورزی، گردشگری و صنایع دستی بستر مناسبی برای سرمایه گذاری داخلی و خارجی است.
فرماندار سیریک یادآورشد: همچنین ظرفیت موثری برای اجرای طرح های تولیدی و اشتغالزایی بویژه در حوزه آبزی پروری، صید و صیادی، گردشگری، کشاورزی، صنعتی و تجاری در این شهرستان وجود دارد که با ورود سرمایه گذاران بخش خصوصی به این حوزه ها ضمن ایجاد شکوفایی اقتصادی شاهد اشتغالزایی خوبی در این منطقه خواهیم بود.
وی ادامه داد: بررسی موانع و مشکلات، کاهش بروکراسی اداری و تسهیل و سرعت بخشی در اجرای فرآیند صدور مجوزهای قانونی در دستگاه های اجرایی، جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه مالی و تشویق و ترغیب سرمایه گذاران از مهم ترین وظایف پنجره واحد سرمایه گذاری است.
شهرستان سیریک در 170 کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع است.
7195/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.