به گزارش ایرنا، محمد بهاروند روز چهارشنبه در نشست ستاد برگزاری آئین های دهه فجر، افزود: برخی مدیران در فرآیند اطلاع رسانی با ضعف هایی روبرو هستند و این درحالی است که خدمات ارزشمندی توسط دستگاه های مختلف انجام شده است.
وی تاکید کرد: اینکه همه دستگاه های اجرایی باید در مقابل مردم و رسانه ها پاسخگو باشند و دهه فجر بهترین فرصت برای تشریح دستاورهای نظام و انقلاب است.
بهاروند گفت: باید زوایای انقلاب برای مردم به خصوص جوانان تبیین شود و برنامه ریزی ها به گونه ای باشد که مردم در برنامه های دهه فجر مشارکت فعالانه داشته باشند.
وی گفت: برنامه های دهه مبارک فجر در شهرستان ساوه با زیارت قبور شهدا و سرکشی به خانواده های شاهد و ایثارگر آغاز می شود.
معاون استاندار مرکزی بیان کرد: امسال تلاش می شود که در همه مناسبت و آئین های دهه فجر، پرچم جمهوری اسلامی به عنوان نماد هویت ملی، نمود بیشتری داشته باشد
وی با بیان اینکه اقتدار و نقش جمهوری اسلامی امروز در منطقه بسیار پررنگ و غیرقابل انکار است، از سخنرانان برنامه و آئین های دهه فجر درخواست کرد که از سخنان حزبی و جناحی بپرهیزند و اتحاد و همبستگی و تزریق روحیه امید به مردم مبنای اصلی قرار گیرد.
فرماندار ساوه ادامه داد: تقارن ایام فاطمیه با آیین های دهه مبارک فجر نیز باید مد نظر قرار گیرد تا حرمت این ایام نیز حفظ شود.
ساوه دومین کانون جمعیتی استان مرکزی است که بیش از 290 هزار نفر جمعیت دارد.
6539/3075/ خبرنگار: یحیی معماری *** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.