به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های نماز عبادی، سیاسی جمعه خمین افزود: دولت با تدابیر لازم و مجلس با تصویب قانون و قوه قضائیه با برخورد قاطعانه باید با قاچاق کالا برخورد کنند.
وی اظهارکرد: قاچاق کالا خیانت به کشور است، چرا که کالاهای وارداتی که مشابه آن در داخل کشور تولید می شود، نظام اقتصادی را با نابودی مواجه می کند.
خطیب جمعه خمین بیان کرد: انتظار مردم از دولت این است که با تدابیر لازم و حمایت از قوانین بازدارنده، از تولید و تولید کنندگان داخلی حمایت کند.
وی گفت: رفع تنگناهای اقتصادی و معیشتی مردم باید در صدر برنامه های دولتمران قرار گیرد تا رفاه عمومی در جامعه فراگیر شود.
حجت الاسلام حسینی گفت: استقلال کردستان عراق با پشتوانه و حمایت برخی از کشورهای منطقه مطرح، اما با شکست مواجه شد.
وی اظهار کرد: نیروهای تروریستی داعش، طالبان و دیگر گروه‌های تکفیری در مقابل جبهه مقاومت در حال زوال و شکست هستند.
حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به اظهارات ضد ایرانی رئیس جمهور آمریکا گفت: آمریکا و برخی هم پیمانانش به دنبال تضعیف اقتدار نظامی و دفاعی کشور هستند و ملت ولایتمدار ایران اسلامی هیچ گاه چنین اجازه ای نخواهد داد.
خطیب جمعه خمین بیان کرد: اکنون دوران جدیدی از تحولات جهانی از جمله گفت و گوهای مبتنی بر صلح و احترام متقابل آغاز شده و نمونه آن، شکست مواضع ضد ایرانی رئیس جمهور آمریکا در منطقه و بین الملل است.
وی افزود: دشمن با فعال سازی تهدیدات و تحریم های بی ثمر برضد ملت، دولت و سپاه پاسداران به دنبال سیطره استعمار در منطقه و خاورمیانه است.
خطیب جمعه خمین ادامه داد: ایران اسلامی به برکت و مجاهدت دلاورمردان و شیر زنان و اتکای به سرمایه های داخلی و تبعیت از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب، هر روز قدرتمند تر می شود.
خطیب جمعه خمین با اشاره به واکنش امام خمینی (ره) به قانون کاپیتولاسیون گفت: این قانون با اعتراض امام خمینی (ره) روبرو شد که با پیروزی انقلاب اسلامی ایران، به زباله دان تاریخ پیوست.
شهرستان خمین از توابع استان مرکزی دارای 105 هزار نفر جمعت است که نماز جمعه در 2 شهر آن اقامه می شود.
7277/3075/ خبرنگار: افسانه آروند *** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.