حجت الاسلام سید« علی حسینی‌پور » در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه خمین افزود: برای کسانی که با موتور و خودروی خود درآمد کسب می‌کنند باید سهمیه ویژه بنزین در نظر گرفته شود.
وی با اشاره به برگزاری اجلاسیه تفسیر و تبیین گام دوم انقلاب در اصفهان ادامه داد: در این اجلاسیه نقشه راه برای ۴۰ سال آینده کشور براساس بصیرت و رفع شبهات از چهل سال اول انقلاب تدوین شد.
خطیب جمعه خمین اظهار داشت: درنشست‌های این اجلاسیه بر حراست از دین و دنیای مردم تاکید شد.
حجت الاسلام حسینی‌پور گفت: اصلاح قیمت بنزین به کارشناسی بیشتری نیاز داشت و این طرح باید به تدریج اجرا  می‌شد تا معیشت مردم با مشکل مواجه نشود.
وی با اشاره به تخریب زیرساختها و کشتار مردم در جریان نا آرامی‌های پس از اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین تصریح کرد: مقام معظم رهبری با رافت اسلامی کشته‌شدگان را شهید اعلام کردند.
امام جمعه خمین پشتیبانی از ولایت فقیه را دلیل بقای نظام اسلامی بیان کرد و افزود: سخنان رهبر انقلاب، تلاش جریانی که می توانست به نظام ضربه سنگینی بزند را خنثی کرد و مردم با آگاهی از زمان خود در صحنه حضور پیدا کردند.
حجت الاسلام حسینی‌پور ادامه داد: فضای مجازی مهمترین ابزار دشمنان نظام برای توطئه علیه انقلاب اسلامی است و این فضا به مدیریت نیاز دارد.
وی با اشاره به روز دانشجو گفت: تاریخ نظام سرشار از افتخارات ملت ایران است و این تاریخ باید در مراکز آموزشی و مدارس تشریح شود.
امام جمعه خمین با اشاره به سالروز شهادت آیت الله دستغیب تصریح کرد: این فقیه شجاع، عادل، عالم و وارسته به دست منافقان به شهادت رسید.  
نماز جمعه در شهرهای خمین و قورچی باشی شهرستان خمین برگزار می‌شود.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.