به گزارش خبرنگارایرنا، مهدی پاشازاده پس از برد تیمش برابر صبا قم در هفته سیزدهم رقابت های فوتبال لیگ یک در قائمشهر در گفت و گو با خبرنگاران افزود : در شرایط فعلی هیچ تیمی نمی تواند خود را لیگ برتری بداند و تا پایان رقابت های لیگ حداقل 21 هفته دیگر زمان باقی و احتمال بروز هر حادثه فوتبالی وجود دارد.
وی اضافه کرد : نساجی قائمشهر در نیم فصل جاری به کمک هواداران و حمایت مسوولان باشگاه به خوبی توانست خود را در بالای جدول نگهدارد و این روند رو به رشد قابل تحسین است.
بازیکن اسبق تیم استقلال تهران اظهارداشت : اگر ما بخواهیم به لیگ برتر برسیم باید این روند رو به رشد خود را با قوت بیشتری ادامه دهیم.
پاشازاده اضافه کرد : تیمش لیاقت رفتن به لیگ برتر به عنوان سوپر لیگ فوتبالی ایران را دارد و این هدف نیز با تلاش و دقت بازیکنان و هوشیاری آنها و کادر فنی و حمایت هواداران و مسوولان تیم دست یافتنی است.
وی در مورد بازی تیمش برابر صبا قم هم گفت که این تیم با تغییر در کادر فنی شوک خوبی به تیمشان وارد کردند و در این دیدار نیز بازی خوبی را در برابر ما انجام دادند.
** اوج صبا قم در آینده
سرمربی موقت تیم صبا قم گفت: نتایجی که تیمش درهفته های گذشته گرفته غیرقابل قبول و دور از انتظار بود.
سلمان تاج دار افزود : این تیم ظرفیت های لازم را برای بازگشت به دوران اوج دارد و امیدواریم تا تیممان در هفته های آینده بهتر شود و بتواند به جایگاه اصلی خود برسد.
هم اکنون تیم نساجی قائمشهر از 13 بازی گذشته با 26 امتیاز در رده دوم و صبا قم با همین تعداد بازی و 9 امتیاز در رده شانزدهم جدول 18 تیمی لیگ یک جام آزادگان قرار دارد.
صبا قم سال گذشته از لیگ برتر ایران به دسته اول سقوط کرد و در صورت تداوم نتایج ضعیف احتمال سقوط به دسته دوم نیز برای این تیم فوتبالی دور از انتظار نخواهد بود.
خبرنگار: حسین فلاحتی ** انتشاردهنده : محسن حسن نیا
6982/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.