به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله نور الله طبرسی در خطبه های نماز جمعه ساری افزود: اگر این ویژگی در انقلاب اسلامی نبود با توجه به توطئه های بی شمار دشمنان، جمهوری اسلامی تا کنون سرنگون می شد.
وی گفت: انقلاب اسلامی در حالی به 40 سالگی رسید که حتی یک نفس از دست توطئه ها و دسایس دشمنان بویژه آمریکا در امان نبوده است.
نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری یاد آور شد: ترور، تهدید، تحریم اقتصادی، حملات نظامی، راه اندازی جنگ تحمیلی و غیره بخشی از جنایات آمریکا و همپیمانانش است که هرگز نباید از حافظه شهروندان حذف شود.
خطیب جمعه ساری افزود: دسایس و دشمنی آمریکا علیه انقلاب اسلامی هرگز پایان نمی پذیرد و هر لحظه خدعه و نیرنگی در آستین دارد.
او ادامه داد: با توجه به تسهیلات ایران اسلامی، آمریکا یارای رویارویی با این سرزمین ولایی را نداشته است لذا سعی دارد به طرق گوناگون بین مردم و نظام تفرقه بیفکند.
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: آشتی با آمریکا یک تفکر پوچ و باطل است و آنانی که این عقیده را در سردارند بدانند که شیطان بزرگ نسبت به جمهوری اسلامی کینه شتری دارد و هر لحظه به فکر ضربه زدن به آن است.
وی افزود: آنانی که ادعای حقوق بشر و آزادی را دارند، خبرنگار خانم مرضیه هاشمی را به جرم مسلمان شدن و پایبندی به حجاب اسلامی شکنجه کردند و اینگونه حقوق بشر خویش را به نمایش گذاشتند.
طبرسی گفت: آمریکا و همپیمانانش حتی پایبند تعهدات خود هم نیستند و طبعا نمی توانند دوست مردم ستمدیده جهان باشند.
وی خروج آمریکا از برجام را یکی از مظاهر عدم پایبندی به تعهداتش دانست و افزود: شیطان بزرگ به خیال خام خود اینگونه پنداشت که با خروج از پیمان هسته ای می تواند ایران اسلامی را به زانو دربیاورد و وزیر امور خارجه آمریکا هم اینک با سفر به کشورهای گوناگون در صدد یارگیری علیه جمهوری اسلامی است.
او ادامه داد: با توجه به حقانیت جمهوری اسلامی و حمایت از ستمدیدگان جهان، این اقدام آمریکا هم همچون گذشته بی نتیجه خواهد ماند.
امام جمعه ساری از برگزار کنندگان سی و هفتمین یادواره فداییان اسلام در قائمشهر قدردانی کرد و گفت: یاد بزرگمردانی همچون نواب صفوی، خلیل طهماسبی و دیگر یارانش که برای احیای احکام الهی در دی ماه 1334 خورشیدی به شهادت رسیدند را گرامی می داریم.
وی همچنین ایام فاطمیه را به عموم مسلمانان جهان تسلیت گفت و با اشاره به اینکه مازندران دارای بیشترین سادات در دنیا است، از عموم بانوان خواست تا با حفظ حجاب، رهروی بی بی دو عالم باشند.
9919/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.