حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد افزود: جبهه استکبار حاج قاسم را از ما گرفت اما مردم در تشییع این شهید بزرگوار نشان دادند که راه و هدف دارند و بعد از شهادت شهید سلیمانی، با حمله به پایگاه عین الاسد، سیلی محکمی به دشمن زدند.
خطیب نماز جمعه بروجرد اضافه کرد: در این حمله، ضربات و خسارت های زیادی به دشمن وارد شد که دشمن اطلاع رسانی نمی کند.
حجت الاسلام حسینی اظهار داشت: راه حاج قاسم در سوریه با جدیت بیشتری ادامه دارد و سردار قاآنی نیز راه شهید سلیمانی را ادامه می دهد و جبهه مقاومت روز به روز مقتدرتر به راه خود ادامه خواهد داد.
وی بیان کرد: در یمن با عملیاتی که انجام شد، ضربه سنگینی به سعودی ها وارد کردند و در عراق علیرغم همه توطئه ها اما دولت این کشور شکل گرفت و ضربه ای دیگر به دشمن وارد شد که در اجرای توطئه های خود ناکام ماند.
امام جمعه بروجرد ادامه داد: در افغانستان هواپیمای آمریکا را منهدم کردند و این ضربه دیگری بر دشمن بود و این اقدام آنها در راستای مقابله با استکبار صورت گرفت.
حجت الاسلام حسینی با اشاره به ناتوانی دشمن در برابر جبهه مقاومت گفت: دشمن در برابر جبهه مقاومت ناتوان شده و در برنامه های خود، یکی پس از دیگری با شکست همراه می شود.
وی حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را ضروری دانست و افزود: حضور پرشور در این راهپیمایی، مشت محکمی بر دهان دشمنان و یاوه گویان است که امسال این مراسم در بروجرد از میدان تختی تا میدان قیام برگزار می شود.
خطیب نماز جمعه بروجرد با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: انتخابات موضوع بسیار مهمی است و افرادی که می خواهند مردم را نسبت به انتخابات دلسرد کنند، خیانت کرده اند.
وی اضافه کرد: وظیفه همه مردم این است که در انتخابات شرکت کنند و در راستای تقویت نظام و پاسداری از خون شهدا باید در این رویداد مهم حضور حداکثری وجود داشته باشد.
امام جمعه بروجرد با تاکید بر انتخاب اصلح بیان کرد: باید در انتخابات به افراد اصلح رای دهیم و کسی را انتخاب کنیم که دارای توانمندی و شجاعت است.
وی با اشاره به سالروز وفات حضرت ام البنین(ع) گفت: این بانوی بزرگ مادر چهار شهید کربلا بودند که سالروز وفات این بانو به عنوان روز تکریم از مادران و همسران شهدا نامگذاری شده است.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی اضافه کرد: یکی دیگر از مناسبت های این ایام، ۱۹ بهمن دیدار افسران نیروی هوایی با امام(ره) بود که در این روز پیمان بستند و این افسران جذب امام(ره) و انقلاب شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.