خبر مهم برای تهرانی هایی که ماشین دارند/ ساعت طرح ترافیک تهران تغییر می‌کند؟

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران با اشاره به تصویب شناورسازی ساعات کار ادارت از سوی دولت از ابتدای مهرماه سال جاری اظهار کرد: با توجه به تغییرات اعمال شده توسط دولت، اجرای طرح ترافیک در شهر تهران از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۸:۰۰ است و هیچگونه تغییری نخواهد داشت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جماران؛ مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران گفت: ساعت اجرای طرح ترافیک در مهرماه بدون تغییردر پایتخت اجرایی خواهد شد.

طبق اعلام سازمان حمل ونقل و ترافیک شهر تهران، پوریا علیمردانی روز پنجشنبه با اشاره به تصویب شناورسازی ساعات کار ادارت از سوی دولت از ابتدای مهرماه سال جاری اظهار کرد: با توجه به تغییرات اعمال شده توسط دولت، اجرای طرح ترافیک در شهر تهران از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۸:۰۰ است و هیچگونه تغییری نخواهد داشت.

وی با اشاره به آمار جابجایی‌های انجام شده در طول شبانه‌روز در پایتخت، افزود: آمار روزانه در شهر تهران حدود ۲۰ میلیون سفر است که از این میزان، حدود ۴۳ درصد را سفرهای شغلی و حدود ۱۸ درصد را سفرهای آموزشی به خود اختصاص می‌دهند.

علیمردانی با اشاره به این مطلب که در روزهای ابتدایی اجرای طرح تغییر ساعت کاری ادارات، وضعیت حجم ترافیک و پارامترهای مختلف ترافیکی شهر تهران را پایش و کنترل می‌شود،‌ یادآور شد: چنانچه نیاز و ضرورتی برای تغییر در ساعت اجرای طرح ترافیک، وجود داشته باشد، به طور قطع از طریق شورای حمل و نقل و ترافیک شهر تهران تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران گفت: پیش‌بینی می‌شود این تصمیم درباره توزیع بار ترافیکی نسبت به ساعت‌های اوج، تصمیم بهبود دهنده‌ای خواهد داشت و شرایط را نسبت به قبل بهتر خواهد کرد.

دیدگاه تان را بنویسید