به گزارش خبرنگار ایرنا، شریف خسروی روز چهارشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی در دفتر امام جمعه، با بیان اینکه ما ضمانت اجرای مصوبات هستیم، اظهار داشت: مدیرانی که به هر دلیلی مصوبات جلسه را اجرایی نکنند در هر سطح و جایگاهی که باشند با آنان برخورد جدی می شود.
وی با اشاره به آسیب های فضای مجازی و با تاکید بر اینکه اولین راه مبارزه با بیماری دیدن بیماری است، افزود: هر تکنولوژی وقتی که می آید تا افراد جامعه با آن سازگار شوند قطعا مشکلاتی ایجاد می کند.
وی با اشاره به اینکه هرگاه سرعت رشد تجهیزات از سرعت رشد فکری ما بیشتر باشد دچار عقب ماندگی می شویم، خاطرنشان کرد: باید ورود به مسائل آگاهانه باشد، تبیین مسائل اجتماعی کار جامعه شناسان است.
خسروی همچنین گفت: اداره ارشاد وظیفه فرهنگ سازی را دارد، با وجود اینکه چندین سال از ساخت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان می گذرد اما سالن همایش آن هنوز به بهره برداری نرسیده و تجهیزاتی برای جوانان علاقمند به فعالیت های فرهنگی و هنری در شهرستان سلسله ایجاد نشده است.
فرماندار سلسله با اشاره به وضعیت نامناسب آموزش و پرورش شهرستان، افزود: آموزش و پرورشی که وظیفه تعلیم و تربیت نسل آینده را برعهده دارد به یک باشگاه سیاسی تبدیل شده است.
وی با اشاره به اینکه شناخت لایه های زیرین اجتماعی کار ما نیست، خاطرنشان کرد: پیشنهاد می شود در وهله اول دستگاه های فرهنگی جلسه اختصاصی با هم داشته باشند و آسیب شناسی کنند چون اگر آسیب شناسی نکنیم بازنده هستیم.
خسروی تصریح کرد: اگر جامعه ای برای درمان بیماری های اجتماعی به زور متوسل شود، دردشناس و نسخه نویس خوبی نبوده است.
7265/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.