به گزارش ایرنا، محمد حیدری چهارشنبه شب در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان قم با اشاره به برگزاری این جشنواره در روزهای 22 تا 24 مهرماه سال جاری تصریح کرد: تحت عنوان این جشنواره، مسابقه ای نیز در چهار بخش هنری، ادبی، شبکه های اجتماعی و ایده برتر برگزار می شود که مهلت ارسال آن تا 15 مهرماه به دبیرخانه جشنواره واقع در جهاد دانشگاهی قم خواهد بود و از نفرات برتر در هر بخش تجلیل می شود.
وی افزود: اطلاعات کامل مربوط به برگزاری نمایشگاه نیز طی روزهای آینده از طریق رسانه ها در اختیار مردم قرار می گیرد.
وی در ادامه گفت: اقتصاد مقاومتی یک طرح بسیار ارزنده برای مواجهه با بحران جهانی اقتصادی است که با درایت رهبر معظم انقلاب در کشورمان مطرح شده و ستون فقرات آن حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی است.
وی با بیان این که مصرف کالای ایرانی در سه حوزه تولید، کارآفرینی و الگوی مصرف باید مورد توجه جدی قرار بگیرد، تصریح کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب بارها تاکید فرموده اند، مصرف کالای ایرانی بسیار اهمیت داشته و به طور حتم موجب رونق تولید و ایجاد اشتغال خواهد شد.
حیدری با اشاره به ظرفیت های اقتصادی استان، بر ضرورت بهره مندی از همه امکانات و ظرفیت ها برای تحقق اقتصاد مقاومتی در جامعه تاکید کرد و افزود: برای آموزش و آگاهی بخشی در رابطه با تولید، کارآفرینی و الگوی مصرف باید کارگاه های آموزشی مناسب برای جوانان و علاقه مندان برگزار شده و فعالان اقتصادی نشست های مشترک با مدیران اجرایی و دانشگاهیان برگزار کنند.
جلسه شورای فرهنگ عمومی استان قم با حضور امام جمعه قم، استاندار و فرماندار قم و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی و فرهنگی استان در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد.
8146 / 1175 خبرنگار: سید محمدرضا بهشتی پور ** انتشار: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.