به گزارش ایرنا، در این اطلاعیه که نسخه از آن عصر سه شنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: به اطلاع تمامی نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان می رساند، به استناد مواد 55 و 56 قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور، چنانچه در خصوص نتایج اعلام شده شوراهای اسلامی شهر و روستا، شکایت داشته باشند، می توانند ظرف مدت 2 روز (سه شنبه و چهارشنبه، نهم و دهم خردادماه 1396) شکایت خود را به صورت مکتوب به هیات های نظارت تحویل دهند.
در این اطلاعیه اضافه شده است: معترضان به انتخابات شورای شهر شکایت خود را به هیات نظارت استان مستقر در استانداری و همچنین معترضان به انتخابات شورای روستا شکایت خود را به هیات نظارت شهرستان، مستقر در فرمانداری تحویل نمایند.
این اطلاعیه تاکید کرده است: هیات نظارت استان و شهرستان ظرف مدت 15 روز نظر نهایی خود را اعلام خواهد نمود.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه برگزار شد؛ 13 تن در استان قم با کسب اکثریت آرا به عنوان اعضای اصلی و 6 تن دیگر به عنوان اعضای علی البدل شورای اسلامی شهر انتخاب شدند.
در هر کدام از بخش های پنج گانه استان قم نیز پنج تن به عنوان اعضای اصلی و سه تن به عنوان اعضای علی البدل شورای اسلامی شهر انتخاب شدند.
/2085/ 6133/ تنظیم کننده: سمیه حیدری ** انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.