به گزارش ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی نیروی انتظامی استان قزوین، سردار مهدی محمودی روز سه شنبه افزود: ماموران انتظامی شهرستان بویین زهرا حین گشت زنی به یک دستگاه خودرو زانتیا در جاده اشتهارد که با سرعت بالا در حال تردد بود، مشکوک و موضوع را به سایر واحد های گشتی برای متوقف ساختن خودرو اعلام کردند.
وی اضافه کرد: یکی از واحد های گشتی بلافاصله پس از دریافت پیام، خودروی مورد نظر را در جاده اشتهارد رویت و فرمان ایست صادر، و راننده زانتیا به محض مشاهده ماموران متواری شد که پس از تعقیب و گریز خودرو زانتیا به علت سرعت بالا وعدم کنترل توسط راننده در ورودی میدان 'امام رضا' از سمت جاده اشتهارد به بوئین زهرا با جدول برخورد و متوقف شد.
فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: ماموران بلافاصله در محل حاضر و پس از ایمن سازی صحنه در بازرسی از خودرو تعداد 11 بسته مواد مخدر از نوع هروئین به مقدار تقریبی 10 کیلو و 400 گرم از خودرو کشف و راننده وسرنشینان خودرو دستگیر و به مقر پلیس منتقل شدند.
سردار محمودی با اشاره به اینکه در بازرسی بدنی از متهمان همچنین 150 سانت شیشه و سه گرم شیره تریاک کشف شد،افزود: متهمان 2 نفر مرد و یک زن بودند که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.