حکمت الله هاشمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:با آغاز فصل سرما امدادگران جمعیت هلال احمر استان قزوین در ۲۵ پایگاه ثابت، موقت و سیار به صورت ۲۴ ساعته و شبانه ‌روزی به مردم استان و مسافران خدمات ارایه می‌کنند.

وی اضافه کرد: همچنین یک فروند بالگرد، ۳۲ دستگاه آمبولانس، ۱۵ دستگاه نجات، اتوبوس آمبولانس، خودروی ویژه آرگو و چهار دستگاه موتور آمبولانس در شرایط برف و کولاک آماده امدادرسانی و ارایه خدمات به شهروندان هستند.

هاشمی ادامه داد: چنانچه مسافران و مردم در هر ساعتی از شبانه‌روز به خدمات هلال احمر نیاز داشته باشند، می‌توانند با سامانه ۱۱۲ تماس برقرار کنند تا نزدیک‌ترین گروه و تیم امدادی در کوتاهترین زمان ممکن به آنها خدمت رسانی کند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین با بیان اینکه تغذیه و اسکان اضطراری در تمامی پایگاه‌های جمعیت در نظر گرفته شده است، افزود: تیم‌های عملیاتی این جمعیت شامل تیم‌های امداد و نجات، تیم آنست، تیم واکنش سریع خواهران و برادران، ای. او. سی و ای. آر. سی علاوه بر حوادث جاده ای، آماده پاسخگویی به تقاضاها و مقابله با هرگونه سوانح و حوادث احتمالی در حوزه مخاطرات طبیعی و غیر طبیعی هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.