نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز روز دوشنبه در این خصوص گفت:امروز جلسه ای برای حل مشکلات این بیمارستان با حضور حجت الاسلام حسینی میر امینی امام جمعه شهرستان آبیک، منوچهر مهرام رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین، ابوالفضل یاری رئیس سازمان برنامه و بودجه استان قزوین و احمدپور فرماندار شهرستان آبیک برگزار شد و مقرر گردید که هفته‌ آینده هیاتی متشکل از معاونان دانشگاه علوم پزشکی استان در این خصوص به شهر آبیک سفر کنند.
داود محمدی افزود: با توجه به اینکه فراخوان طرح مشارکتی راه اندازی بیمارستان شهدا صادر شده و پیشنهادهای مربوط نیز دریافت گردیده است، پاکت ها گشوده شده و تکلیف بیمارستان نیز مشخص می گردد.
وی گفت: در این طرح خدمات دولتی در بیمارستان ارائه شده و ۴۰ نیرو از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان در اختیار بیمارستان قرار می‌گیرد.
این نماینده افزود: همچنین تجهیزات مورد نیاز پزشکی و درمانی در اختیار بیمارستان قرار گرفته و بخش خصوصی کار خود را با خرید خدمت دولتی در بیمارستان شروع خواهد کرد.
محمدی افزود: در خصوص ۵۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته به بیمارستان نیز بخشی از تجهیزات در این زمینه خریداری شده و بخشی نیز در حال خریداری است.
بیمارستان شهدای شهر آبیک در سال ۹۲ در صورتی که بخش درمانگاه و کلینیک آن تکمیل شده بود در شهرستان آبیک افتتاح شد اما هنوز بعد از ۶ سال به بهره برداری کامل نرسیده است.
شهرستان آبیک در ۵۵ کیلومتری شرق قزوین قرار دارد.
۶۱۰۱

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.