به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی قزوین، حمید زینالی روز سه شنبه با اعلام این خبر افزود: آخرین شنبه ماه آپریل از سوی مجامع بین المللی به عنوان روز جهانی دامپزشکی نام گذاری شده و هرساله شعاری نیز برای آن در نظر گرفته می شود.
وی در مورد شعار امسال روز جهانی دامپزشکی،گفت: شعار جهانی دامپزشکی در سال 2019 ' ارزش و جایگاه واکسیناسیون ' است و با توجه به اینکه قزوین به عنوان استان پیشرو در واکسیناسیون آنفلوانزا مطرح بوده، پیشنهاد شد که مراسم بزرگداشت روز جهانی دامپزشکی در استان قزوین برگزار شود.
زینالی تاکید کرد: مراسم ملی روز جهانی دامپزشکی با حضور رئیس و معاونین و مدیران کل سازمان دامپزشکی کشور و تعدادی از ادارات کل، رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی، مدیران ارشد وزارت خانه های جهاد کشاورزی و بهداشت و درمان و آموزش پزشکی همچنین استاندار و مدیران استانی و نمایندگان تشکلهای بخش خصوصی برگزار می شود.
به گفته این مسئول این مراسم روز شنبه هفتم اردیبهشت ماه از ساعت 10 تا 13 در سالن اجتماعات شهدای سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین برگزار می شود.
مدیرکل دامپزشکی قزوین یاد آور شد: جایگاه استان قزوین در صنعت طیور کشور و نبود هیچ گونه بیماری آنفلوانزای پرندگان در یکسال گذشته و همچنین انجام به موقع واکسیناسیون و رعایت ضوابط بیوسکیوریتی باعث شده تا این استان از رتبه بسیار بالایی نسبت به سایر استان های کشور در حوزه مراقبت های دامپزشکی برخوردار باشد.
9925*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.