به گزارش ایرنا، غلامعلی حق شناس شنبه در آیین آغاز به کار ستاد اسکان مهمانان تابستانی آموزش وپرورش استان فارس افزود:علاوه بر مدارس وکلاس های درس، افزون بر 100 اتاق در خوابگاه های دانش آموزی آمادگی ارائه خدمت به فرهنگیان و همراهان آنان را دارد.
معاون توسعه مدیریت وپشتیبانی آموزش وپرورش فارس گفت: این فضای درنظرگرفته شده، امکان پذیرش هشت هزار و500 نفر در شبانه روز را در مدارس این استان مهیا کرده است.
حق شناس ادامه داد: در شهر شیراز 600 کلاس درس در قالب 80 مدرسه با ظرفیت پذیرش بیش از 3500 مهمان در شبانه روز آماده شده است.
معاون توسعه مدیریت وپشتیبانی آموزش وپرورش فارس با بیان این که کار آموزش و پرورش بحث هتل داری و اسکان نیست گفت:به خاطر رفع مشکلات همکاران فرهنگی در زمینه اسکان در هنگام مسافرت، آموزش وپرورش این کار رابرعهده گرفته چرا که از این طریق می توان بخش زیادی از مشکلات همکاران فرهنگی در سفرها را حل کرد.
وی با بیان اینکه ما نه هتل دار هستیم و نه امکانات وتجربه هتل داری را داریم و نه مدارس ما به گونه ای ساخته شده اند که بشود امکانات هتل را در آنها تعبیه کرد گفت: پارسال افزون بر چهار میلیارد تومان تجهیزات رفاهی برای مدارس خریداری شد که ارتقای کیفیت میزبانی مسافران در کلاس های درس را در پی داشت.
حق شناس بیان کرد: پایگاه مرکزی پذیرش واسکان مهمانان تابستانی آموزش و پرورش در استان فارس در دبستان ابوریحان روبروی باشگاه فرهنگیان واقع در خیابان حر مستقر است و تلفن 32279738-071 پاسخگوی پرسش ها در زمینه پذیرش مسافران است.
3002/ 2027
خبرنگار: فاطمه هاشمی نیک ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.