معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس در گزارش روز پنجشنبه خود از قول سردار سرتیپ دوم احمد علی گودرزی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان کازرون، هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه تریلر شک و آن را متوقف کردند.
وی اظهار داشت: در بازرسی از خودرو یاد شده، 583 کارتن که حاوی انواع نوشت افزار و اسباب بازی قاچاق و فاقد مدارک قانونی بود، کشف شد.
گودرزی با اشاره به اینکه، کارشناسان ارزش این محموله قاچاق را 15میلیارد و 40 میلیون ریال برآورد کرده اند، گفت: یک نفر متهم در این زمینه دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.
شهرستان کازرون در فاصله 120کیلومتری غرب شیراز قرار دارد.

** کشف بیش از 177کیلوگرم تریاک در داراب
فرمانده انتظامی استان فارس همچنین بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از مطلع شدن از اینکه قاچاقچیان با استفاده از 2 دستگاه خودرو سواری 405 و سمند قصد انتقال مواد افیونی به شهرستان داراب را دارند این موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.
گودرزی ادامه داد: ماموران پس از رصد اطلاعاتی در محور مواصلاتی، این 2 خودرو را شناسایی و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز در یک عملیات ضربتی آنها را متوقف کردند.
این مقام انتظامی افزود: در بازرسی از این 2 وسیله نقلیه، 177 کیلو و 580 گرم تریاک کشف، یک نفر از قاچاقچیان دستگیر شد اما یک قاچاقچی دیگر با توجه به تاریکی هوا و کوهستانی بودن منطقه متواری شد که تلاش برای دستگیری او ادامه دارد.
شهرستان داراب در 225 کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.
9873 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.