رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی گفت: افزایش سطح معرفتی و سیاسی از رویکردهایی است که در عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح به ویژه نیروی انتظامی در قالب برنامه‌های فرهنگی و قرآنی مورد اهتمام قرار گرفته است.
به گزارش ایسنا- منطقه سیستان و بلوچستان، حجت الاسلام سید علیرضا ادیانی در سفر به زاهدان و در جمع خبرنگاران افزود: برخورد حکیمانه با مردم اولویت فرهنگی و اجتماعی نیروی انتظامی است.
وی بیان کرد: امسال پنج هزار خانواده از کارکنان انتظامی از محل نزورات موکب شهدای ناجا به کربلای معلی اعزام خواهند شد.
ادیانی گفت: با عنایت حضرت حق و استمداد از روح سید الشهدا برنامه ریزی شده تا ۱۰ هزار نفر از کارکنان، همسران و فرزندان  ناجا به زیات امام حسین(ع) اعزام شوند.
وی تاکید کرد: عقیدتی سیاسی در نیروهای مسلح از انقلاب اسلامی، همواره پناهگاه مردم و تقویت بخش نظام اسلامی بوده است.
وی ادامه داد: عقیدتی سیاسی ناجا در طول این سفر معنوی برنامه های تقویتی پیش بینی کرده که تا کنون بسیار موفق بوده است.
وی هدف از سفر خود به سیستان و بلوچستان را ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب و فرمانده ناجا به کارکنان نیروی انتظامی بویژه مرزداران غیور این استان ولایتمدار عنوان کرد.
حجت الاسلام ادیانی اظهار داشت: نیروی انتظامی در جامعه مسئولیت بسیار مهم و خطیری از جمله تامین امنیت، امنیت فرهنگی، اجتماعی، اخلاقی و روانی، حفظ ارزش های جامعه و مبارزه با ناامنی‌ها را برعهده دارد.
وی تصریح کرد: حضور در این میدان ها بویژه در میدان مبارزه با تهدیدات اجتماعی از جمله رصد فضای مجازی، ارتباط با بزهکاران و برخورد با اشرار مستلزم یک استحکام درونی بالایی است که قطعا با برنامه ریزی های دقیق و تربیت نیروی تراز این ماموریت و انقلاب می توان از مغلوب شدن آنان در این فضاها جلوگیری کرد.
رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی گفت: خوشبختانه برنامه های متنوعی در این رابطه از جمله دوره های تربیت عالی« نسیم معرفت» که مرکز تربیت عالی مشهد مسئول برگزاری این دوره هاست ویژه برنامه هایی با هدف تقویت و استحکام مسائل خانوادگی کارکنان اجرا می کند.
وی ادامه داد: خوشبختانه کارکنان نیروی انتظامی استقبال بسیار خوبی از دوره های معرفت دارند.
حجت الاسلام ادیانی تصریح کرد: با اهتمام فرماندهان و روئسای عقیدتی سیاسی ناجا نیمی از کارکنان انتظامی از یک جزء تا کل قران کریم را حفظ هستند.
وی بیان کرد: انس و ارتباط با قرآن کریم می تواند سبب نورانیت در مقابل ظلمت خواهش های نفسانی شود که این برنامه به طور مداوم درحال اجراست.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.