گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت و گو با جماران؛

رضا تقی‌پور: هنوز تا تراز مدنظر حضرت امام برای رسیدن به یک تمدن اسلامی فاصله زیادی داریم + فیلم

رضا تقی‌پور، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی، به خبرنگار جماران گفت: در حوزه تقنین و قانونگذاری هم مجالس مختلف تلاش‌شان را انجام داده‌اند ولی من فکر می‌کنم هنوز تا تراز مدنظر حضرت امام برای رسیدن به یک نظام اسلامی و حکومت اسلامی فاصله زیادی داریم.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امروز انوار وجودی امام خمینی(س) در کل جهان نمایان است، تأکید کرد: انقلاب اسلامی مسیرش را طی کرده و به وسیله دولت‌ها در این مسیر تلاش‌هایی صورت گرفته ولی قطعا ما تا رسیدن به حکومت اسلامی و تمدن اسلامی مسیر سخت‌تری در پیش داریم و امیدواریم مجالس آینده این مسیر را با سرعت بیشتری طی کنند.

رضا تقی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار جماران، در خصوص حال و هوای سی و پنجمین مراسم بزرگداشت امام خمینی(س)، اظهار داشت: بعد از گذشت 35 سال از ارتحال امام بزرگوار، امروز شاهد هستیم که انوار وجودی آن حضرت در کل جهان نمایان است و حرکت‌های ملت‌های مظلوم روز به روز علیه ظالمان و مستکبران جهانی تراز بالاتری را پیدا می‌کند.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: در حوزه تقنین و قانونگذاری هم مجالس مختلف تلاش‌شان را انجام داده‌اند ولی من فکر می‌کنم هنوز تا تراز مدنظر حضرت امام برای رسیدن به یک نظام اسلامی و حکومت اسلامی فاصله زیادی داریم.

وی تأکید کرد: انقلاب اسلامی مسیرش را طی کرده و به وسیله دولت‌ها در این مسیر تلاش‌هایی صورت گرفته ولی قطعا ما تا رسیدن به حکومت اسلامی و تمدن اسلامی مسیر سخت‌تری در پیش داریم و امیدواریم مجالس آینده این مسیر را با سرعت بیشتری طی کنند.

حجم ویدیو: 4.55M | مدت زمان ویدیو: 00:01:13
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.