به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام قربانعلی صفایی پور شنبه شب در آیین بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام راحل درمسجدجامع میامی افزود: اقتدار و کارآمدی نظام بارهبری بنیانگذارکبیر انقلاب به عنوان یک نماد برای جهانیان تجلی کرده است.
امام جمعه میامی گفت:امام خمینی (ره) حکومت مبتنی براسلام را در ایران پایه ریزی کرد وسلطنت ستمشاهی برچیده شد.
وی یکی از شاخص های بنیانگذار انقلاب اسلامی را توجه ویژه به عدالت اجتماعی و حمایت ازنیازمندان بر شمرد و تصریح کرد: نباید شکاف طبقاتی را در جامعه اسلامی شاهد باشیم که این خلاف آرمان امام خمینی (ره) است .
صفائی پور با اشاره به مباحث نظری حکومت ازدیدگاه امام راحل (ره) افزود: در مکتب سیاسی امام (ره) ، ولایت فقیه دیدبان و نگهبان حرکت کلی نظام و پاسدار ارزش های اسلامی و جلوگیری کننده از انحراف است.
وی گفت: درمنطق امام راحل شکست وپیروزی معنا نداشت بلکه انجام وظیفه معیار بود.
وی قیام خونین 15 خرداد سال 1342 را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و افزود: قیام 15خرداد سرآغاز حرکت ملت ایران برای ریشه کنی رژیم طاغوت پهلوی و استقرار حکومت دینی در کشور بود.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان میامی با تسلیت سالروز رحلت حضرت خدیجه کبری (س)خاطرنشان کرد: این بانوی بزرگوار نخستین زن مسلمان بود که اموال خود را نیز برای ترویج دین مبین اسلام صرف کرد.
امام جمعه میامی همچنین ماه مبارک رمضان را بهترین فرصت برای یاری رساندن به محرومان و مستضعفان دانست وتصریح کرد :در این ماه ، مردم ومسئولان به محرومان ومستضعفان توجه ویژه ای داشته باشند.
7357/6167 خبرنگار: علی آقایی ** انتشاردهنده : محسن شاکری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.