علیرضا پاکدل عصر یکشنبه در پایان سفر به سمنان برای حضور در مجمع انتخاباتی هیات هندبال این استان در گفت و گو با خبرنگاران افزود: عربستان و بحرین به دلیل برخی مسائل و قرارداشتن در بین چهار تیم برتر آسیا، برای ناکامی ایران در کسب میزبانی رقابت‌های هندبال جوانان آسیا فشارهایی به فدراسیون آسیایی و جهانی وارد می‌کردند.  

وی تصریح کرد: عربستان و بحرین که تا یک ماه پیش، دیگر کشورها را با هدف سلب میزبانی از ایران تحت فشار گذاشته بودند، جزو اولین کشورهایی هستند که برای حضور در رقابت‌های هندبال جوانان آسیا در ایران اعلام آمادگی کردند.

رییس فدراسیون هندبال ادامه داد: برگزاری هفدهمین دوره رقابت‌های هندبال جوانان آسیا در جولای ۲۰۲۰  در شهر شیراز یک موفقیت بعد از گذشت هشت سال از فقدان میزبانی ایران از رقابت‌های آسیایی است.

کسب سهمیه رقابت جهانی جهشی بزرگ در هندبال کشور

پاکدل، به حضور تیم ملی هندبال ایران در رقابت‌های آسیایی کویت اشاره و خاطرنشان کرد: این تیم بیست و پنجم دی ماه برای شرکت در این مسابقات عازم کویت می‌شود.

وی اضافه کرد: در صورت کسب موفقیت در رقابت‌های آسیایی کویت و کسب سهمیه حضور در مسابقات جهانی، جهشی بزرگ در هندبال ایران رخ می‌دهد.

رییس فدراسیون هندبال با اشاره به برگزاری کلاس مربیگری D جهانی برای اولین بار در ایران در بخش بانوان، یادآور شد: این دوره ماه آینده و با حضور مدرس جهانی با هدف ارتقای هندبال بانوان برگزار می‌شود.

۲۰ هزار ورزشکار سازمان یافته در هندبال کشور فعالیت می‌کنند و سهم بانوان از این تعداد ۴۰ درصد است.

مجمع انتخاباتی هیات هندبال استان سمنان روز شنبه با حضور  پاکدل رییس فدراسیون هندبال، مجتبی جانعلی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان و سایر اعضای مجمع در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان برگزار و مریم رضاییان با کسب ۱۲ رای به مدت چهار سال به عنوان رییس هیات هندبال استان سمنان انتخاب شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.