مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از پیش‌بینی برگزاری بیش از ٥٠ عنوان برنامه فرهنگی و هنری به مناسبت بزرگداشت دهه امامت و ولایت در این استان خبر داد .

به گزارش ایسنا-منطقه سمنان، حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر فضیلت بااعلام این خبر گفت: این برنامه‌ها با مشارکت دستگاه‌های مختلف این است و موسسات و تشکل‌های زیر مجموعه این اداره کل در استان سمنان برگزار خواهد شد .

وی با بیان اینکه تاکنون توسط ادارات کل بهزیستی، صنعت و معدن و تجارت و نیز بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در مجموع ٢٢ عنوان برنامه برای اجرا در دهه امامت و ولایت به این اداره  کل اعلام شده است اظهار داشت: کانون های فرهنگی هنری، موسسه های فرهنگی هنری، موسسه های قرآن و عترت و ... که تحت پوشش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان فعالیت دارند به این مناسبت ده‌ها برنامه فرهنگی هنری برگزار خواهند کرد .

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان ضمن گرامیداشت دهه امامت و ولایت با بیان اینکه دهه امامت و ولایت از عید سعید قربان آغاز و تا خجسته عید سعید غدیر خم ادامه دارد، گفت: نمایش میدانی فصل شیدایی از جمله این برنامه‌ها است که در دهه امامت و ولایت در سمنان برگزار خواهد شد همچنین برپایی آیین های جشن و سرور، دیدار با خانواده های سادات و ... ازدیگربرنامه های این دهه است .

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان نیز از صدور پروانه فعالیت برای یک موسسه تک منظوره هنری در سمنان خبر داد .

ابوالفضل دلآرام افزود: زمینه فعالیت موسسه این موسسه که با نام "نوبانک ملل راه ابریشم و با مدیریت روح الله کلامی فعالیت می کند، تهیه، تولید و پخش آثارموسیقایی است.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه این موسسه ملزم به رعایت قوانین و مقررات است اظهار داشت: فعالیت موسسه در زمینه اجرای موسیقی باید مطابق دستورالعمل ها و بخش نامه های ابلاغی قبلی باشد .

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.