به گزارش ایرنا، هدایت صفری عصر پنجشنبه در بازدید از ایرنا مرکز زنجان افزود: تعاملات سازنده کمیته امداد با ایرنا زنجان به انعکاس خوب، دقیق و ارتقای فعالیت های این نهاد منجر شده که جای تقدیر دارد.
وی اظهار داشت: این خبرگزاری در ترویج انفاق ، احسان و نیکوکاری فعالیت های ثمر بخشی داشته و در این راستا موفق عمل کرده است.
این مسئول ادامه داد: راهبر اصلی این نهاد توانمند سازی گروههای تحت پوشش بوده و علاوه بر آن ایجاد فرصت های شغلی ، کاریابی ، ارائه آموزش های فنی و حرفه ای ، مهارت آموزی و آموزش فکری را نیز اجرا می کند.
وی بیان کرد:حتی در صورت بهبود وضعیت اعتبارات دولتی هرگز نیاز نیازمندان متوقف نمی شود و این در حالی است همه ساله کمبودهایی در منابع برای رفع تمامی مشکلات گروههای هدف وجود دارد.
صفری افزود: این نهاد به سمت مردمی شدن فعالیت های خود حرکت می کند و در این میان مشارکت فعالانه اقشار در این بخش به فقر زدایی و کاهش آسیب های اجتماعی منجر می شود.
وی اضافه کرد: طی 2 سال گذشته با کارها و اطلاع رسانی لازم تلاش شده حس مسولیت اجتماعی بین مردم و مسئولان با هدف فقر زدایی انجام گرفته است.
صفری ابراز کرد: بر این اساس به حوزه توسعه و مشارکت های مردمی این نهاد بیش از گذشته توجه شده و در این راستا گامهای موثری برداشته شده است.
به گفته این مسئول تلاش شده این بخش از نهاد شفافیت در عملکرد، اعتماد سازی و اطمینان به آحاد مختلف و واگذاری بخشی از کارهای فقر زدایی با محوریت مساجد انجام دهد.
هم اکنون 24 هزار و 647 خانوار با جمعیت 42 هزار و 373 نفر از خدمات مستمر و غیرمستمر کمیته امداد استان زنجان برخوردار هستند و این تعداد شامل 13 هزار زن سرپرست خانوار، 18هزار سالمند، سه هزار و 453 دانشجو و دانش ‌آموز را شامل می شود.
به گزارش ایرنا، 17 مرداد سالروز شهادت محمود صارمی، خبرنگار ایرنا است که به دنبال اشغال شهرهای افغانستان از سوی طالبان در سال 77 به همراه هشت تن از دیپلمات های سرکنسولگری ایران جان خود را از دست داد.
به همین مناسبت، شورای فرهنگ عمومی، 17 مرداد ماه را به عنوان روز خبرنگار نام گذاری کرده است.
9646/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.