فرهاد عصفوری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این اردو از هفتم اردیبهشت جاری به مدت 2 هفته در زنجان برگزار خواهد شد.
وی اظهار کرد: مهدی سهرابی از زنجان، حمید پورهاشم، سعید صفرزاده، میرصمد پورسیدی، امیر کلاهدوز و علی اصغر موسی زاده از آذربایجان شرقی، آروین معظمی گودرزی از لرستان، بهنام آرین از یزد، محمد رجبلو از تهران، محمد گنج خانلو از البرز، محمد اسماعیل چایچی از تهران، رضا حسینی از مرکزی، کیوان رکانی از خراسان رضوی و امیرحسین جمشیدیان از اصفهان، دوچرخه سواران ملی پوش دعوت شده به این اردو هستند.
عصفوری که به عنوان سرپرست این اردو است افزود: رسول هاشم کندی، حمید سجادی، جواد اسکندری و مجتبی حیدری، به ترتیب به عنوان مربی، کمک مربی، مکانسین و ماساژور، در این اردو حضور خواهند یافت.
وی اظهار کرد: این اردو به منظور حضور توانمند در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا برگزار می شود و دوچرخه سوارانی که در اردوی زنجان حاضر نشوند از شرکت در اردوهای تدارکاتی تیم ملی محروم خواهند شد.
به گزارش ایرنا، دوچرخه سواران دعوت شده برای شرکت در این اردو باید معرفی نامه از هیات، کارت بیمه ورزشی، دفترچه بیمه خدمات درمانی، پاسپورت و 2 قطعه عکس، خود را به سرپرست اردو تحویل دهند.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.