مصطفی محمدی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: سال 94 در یک کار جهادی هفت کلینیک ویژه در کمتر از هشت ماه در زنجان راه اندازی شد.
محمدی با اشاره به بهبود وضعیت بحرانی بیمارستان بعد از اجرای طرح تحول سلامت، خاطرنشان کرد: یکی از شاخص های مهم موفقیت این طرح که باعث شد خدمات دهی بهتر به متقاضیان انجام پذیرد، ارائه خدمات درمان سرپایی مردم بود.
مسئول کلینیک‌های ویژه دانشگاه علوم پزشکی زنجان اظهار داشت: در این مدت اعتبارات عمرانی و احداث ساختمان برای کلینیک سه برابر شد و این یک دستاورد بزرگ درمانی برای زنجان بشمار می رود.
وی تاکید کرد: همچنین با دریافت 9 یونیت دندانپزشکی برای کیلینیک دندانپزشکی، بازسازی و نوسازی آن موجب افزایش رضایتمندی متقاضیان از خدمات دولت تدبیر و امید در بخش سلامت شده است.
محمدی با اشاره به افتتاح کلینیک ویژه شفیعیه زنجان در دهه فجر امسال، گفت: در این مکان سی تی اسکن، سونوگرافی، رادیولوژی، رادیولوژی دندان، داروخانه، آزمایشگاه، پاتولوژی، فیزیوتراپی، اکو، اتاق عمل جراحی سرپایی و سایر امکانات مشابه با بیش از 80 پزشک و دندانپزشک ارائه خدمات خواهد کرد.
به گزارش ایرنا، پروژه کلینیک ویژه شفیعیه زنجان بزرگترین کلینیک ویژه کشور است و همزمان با فرا رسیدن دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید
همچنین کلینیک ویژه بوعلی سینای خرم‌دره با 15 مطب و سه یونیت دندانپزشکی نیز در همین دهه راه‌اندازی خواهد شد.
3216/8068
خبرنگار: سجاد کریمی ** انتشار دهنده: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.