علی باقری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در شهرستان طارم 35 هزار نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا بودند.
وی اظهارکرد: در انتخابات روز گذشته ریاست جمهوری شهرستان طارم 53 درصد از آرا برای آقای حسن روحانی، 46 درصد برای آقای سید ابراهیم رئیسی و مابقی آرا نیز برای دیگر نامزدهای این انتخابات بود.
فرماندار شهرستان طارم با بیان اینکه نتایج شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان طارم نیز اعلام شده است، اظهارکرد: در شهر آببر، عابدین احمدی با یکهزار و 372 رای، اسماعیل زمانی با یکهزار و 261 رای، محسن روحانی با یکهزار و 112 رای، جلیل جعفری با یکهزار و 61 رای و حسین حیدری نیز به یکهزار و 50 رای به ترتیب نفرات اول تا پنجم هستند.
به گفته باقری، منوچهر محمدی را با یکهزار و 49 رای علی البدل در شورای اسلامی شهر آببر است.
وی به نتایج آرای شورای شهر چورزق اشاره کرد و گفت: در این شهر نیز محمود محمدی، غلامرضا قربانی، رسول محمدی، سجاد عباسی و مسیح الله محمدی به ترتیب نفرات اول تا پنجم هستند که حائز بیشترین آرا شده اند.
به گزارش ایرنا، تعداد شعبه های اخذ رای در شهرستان طارم 67 مرکز بود که از این تعداد 34 مورد به صورت سیار در مناطق روستایی صعب العبور، بیمارستان ها، پادگان ها، دستگاه های اجرایی فعال در روز انتخابات و زندان ها برای رای گیری فعال بود.
7325/6085
خبرنگار: حدیث ابوالحسنی ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.