استاندار زنجان، با اشاره به توزیع برخی اقلام و آمادگی دستگاه‌ها مرتبط برای توزیع این اقلام اساسی‌برای ایام‌عید و مایحتاج مردم در استان، گفت: 990 تن پرتقال در انبازهای استان ذخیره شده که از فردا میوه شب عید زنجانی‌ها توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، اسدالله درویش امیری استاندار زنجان، امروز دوشنبه (23اسفند) در جلسه تنظیم بازار استان زنجان، با اشاره به قیمت میوه در بازار زنجان، اظهار داشت: در صدد جلب رضایت مردم در این ایام هستیم.

استاندار زنجان، با بیان اینکه دسترسی مردم به اقلام اساسی حائز اهمیت است، افزود: در سال‌جاری به دلیل برخی مسائل جوی و طبیعی پیش آمده در کشور در خصوص تولید در بخشی از تامین میوه شب عید شاهد مشکل بودیم که چندان محسوس نیست.

درویش امیری، با اشاره به ورود میوه و محصولات کشاورزی خارجی به کشور، تصریح کرد: کنترل قیمت و ذائقه مردم در بحث عرصه محصولات مهم و اساسی است.

استاندار زنجان در ادامه با تعیین قیمت میوه شب عید خبر از توزیع میوه شب عید در زنجان داد.

 مقام عالی دولت در استان، تعامل و همکاری دستگاه های اجرایی استان را در این زمینه مهم ارزیابی کرد و گفت: دولت تمهیداتی اساسی در تامین میوه و اقلام اساسی داشته است.

استاندار زنجان، با اشاره به توزیع این اقلام وآمادگی دستگاه‌ها مرتبط برای توزیع این اقلام در استان، گفت: 990 تن پرتقال در انبازهای استان ذخیره شده است.

وی، همچنین نقش تعامل و همکاری دستگاه های نظارتی را مهم برشمرد و گفت: این نظارت باید در سال جدید و در ایام تعطیلات نیزبرای آسایش مردم وجود داشته باشد.

استاندار زنجان در پایان اثر روانی قیمت ها را برای مردم اساسی عنوان کرد و گفت: دستگاه‌های اجرایی آمادگی کافی برای تامین مایحتاج اساسی مردم در ایام نوروز را دارند.

ناصر فغفوری، رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان زنجان، نیز در ادامه با ارائه گزارش از وضعیت مایحتاج عمومی مردم در استان، اظهار داشت: انبارها در راستای ذخیره اقلام اساسی آمادگی کامل دارند.

حسین جعفری، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان نیز در این جلسه با اشاره به مصرف بالایی برخی اقلام و کالاهای مورد نیاز مردم در ایام منتهی به پایان سال، گفت: آمادگی کافی را با اتخاذ تمهیداتی برای این موارد در بازار در راستای عرضه در استان داریم.

جعفری بابیان اینکه قیمت مرغ در مقایسه با بازارهای هفت استان مختلف کشور در زنجان مطلوب است، عنوان کرد: قیمت گوشت قرمز منجمد وارداتی 22هزار تومان است .

وی خبر از ورود گوشت گرم گوسفندی به بازار به میزان کافی به قیمت 27 هزار تومان داد و گفت: در خصوص برنج هندی به قیمت 3 هزار و 500و آمادگی توزیع آن نیز در بازار وجود دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان،  همچنین با اشاره به تامین و توزیع میوه شب عید مردم اظهار داشت : مشکلی در این خصوص نداریم .

جعفری، قیمت سیب را 3 هزار و 500تومان اعلام کرد و گفت: درصدد پایین آوردن قیمت ها تا حد ممکن در این خصوص هستیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.